Norrlandsboy
Forumräv
Intressant att du tycker det, men jag håller tyvärr inte med. Jag har haft ganska dåliga erfarenheter av deras kundtjänst och tycker att servicen ombord har varit rätt bristfällig. För min del betalar jag hellre lite extra för ett annat flygbolag där man får bättre service och slipper oroa sig för strul med handbagaget.Jag var helnöjd när jag flera ggr flög med dem. Jag beställde en direktresa tor Arn-Bkk, och det var precis det jag fick för runt 3000 sek (när det begav sig). Att man sen kunde betala med Cashpoints från Norwegiankortet gjorde det ännu bättre.
Ni som är missnöjda med flygen, jag undrar vad det är ni tror ni beställt? En flygresa eller en all inclusive semester?
De ljög också i incheckningsdisken i Bangkok. Jag hade bokat en bra plats, men hon sa att sätet var trasigt. Väl ombord såg jag att det ändå satt en person där. Jag pratade med flygvärdinnan om det, men det var som att prata med en vägg.