Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tveksamt om torkade frukter och växter som saknar sundhetscertifikat.
Reglerna blev betydligt hårdare från länder utanför EU för ett tag sedan.
I praktiken är det mesta förbjudet att införa för att skydda EU från smitta och skadedjur.
De finns ju även en hel del mat man faktiskt får ta in men jag gissar att det är få som faktiskt läser på och följer detta. Växter och frukter med sundhetscertifikat men även en del utan ett sådant. Sedan en del animaliskt enligt nedan. Friterade insekter upp till 2 kg som många Thai gillar samt fiskprodukter upp till 20 kg m.m.
Stämmer jag har åkt massor av gånger förr utan utbiljett. Nu fick jag boka, även förra resan blev ja tvungen att boka buss. Kommer inte ihåg vilket bolag det va jag flög med då haha flyger för ofta
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.