Ännu ett stödprogram har sjösatts i Thailand.

Jag kan nog tycka att det är lite sisådär med demokrati/folkstyre mot svenska folket när Löfven gjorde allt som stod i sin makt och för i sin desperation inte låta SD som nästan fick 20 % av rösterna komma in i maktens finrum och det var ju mittemot vad svenska folket ville.

Hej

Det är ju ingen garanti att man kommer att ingå i en regering om man får närmare 20% av rösterna, om andra partier bildar en koalition kan man ju hamna utanför med betydligt större väljarstöd än det, det kan ju tänkas att ex.vis S blir största parti vid nästa val men hamnar utanför regeringen ändå, så kan det ju faktiskt bli i en demokrati.

Mvh isan lover

Jag kan nog tycka att det är lite sisådär med demokrati/folkstyre mot svenska folket när Löfven gjorde allt som stod i sin makt och för i sin desperation inte låta SD som nästan fick 20 % av rösterna komma in i maktens finrum och det var ju mittemot vad svenska folket ville.
Det var lite väl magstarkt att säga att en femtedel är svenska folket.

Vi kan bara hoppas, men att de skulle råda full demokrati i Sverige så länge MP och Anni löv C lever tror ja inte riktigt på
Alltså när fel parti lyckas sy ihop majoritet så är det diktatur. Trodde att att samla 51% är avgörande i en demokrati.
En del förväxlar demokrati med yttrandefrihet. Yttrandefrihet har begränsningar i det verkliga livet. Hur är det med utskotten antar att SD är med där.

17,5% förordar ju repatriering tänk på det ni som bor tillsammans med en utlänning

När du målar med brunsmeten blir su patetiskt. Du vet att detta är ett grovt faktafel som du lätt får nerkört i halsen.

Jag gillar inte heller SD, har även svårt för V och MP. Men när ni sprider propaganda som är falsk blir det patetiskt och eventuell trovärdighet försvinner.

Jag vet att ni lärt er på något fackkurs att smeta allt vad som går på SD. Men det enda ni gör med sådant smutskastande och överdrivande är att ni föder SD.

Bemött dem korrekt, ifrågasätt dem och låt dem göra bort sig själva. Men att brunsmeta göder dem bara.

När du målar med brunsmeten blir su patetiskt. Du vet att detta är ett grovt faktafel som du lätt får nerkört i halsen.

Jag gillar inte heller SD, har även svårt för V och MP. Men när ni sprider propaganda som är falsk blir det patetiskt och eventuell trovärdighet försvinner.

Jag vet att ni lärt er på något fackkurs att smeta allt vad som går på SD. Men det enda ni gör med sådant smutskastande och överdrivande är att ni föder SD.

Bemött dem korrekt, ifrågasätt dem och låt dem göra bort sig själva. Men att brunsmeta göder dem bara.
jag mailade de 17,5%arna och frågade om jag var välkommen och frägade samtidigt vad jag skulle göra med min fru (då sambo) skicka hem blev svaret

jag mailade de 17,5%arna och frågade om jag var välkommen och frägade samtidigt vad jag skulle göra med min fru (då sambo) skicka hem blev svaret
Kanske att den som svarade, av någon anledning visste vem du var (eller du kanske skickade med några kommunistiska pamfletter?) så då kanske de föreslog att du skulle flytta ut från Sverige tillsammans med din sambo. Att då bli av med en inbiten Stalinist skulle då överväga förlusten av en thailändska. Där håller jag med.
Om det du skriver ens är i närheten att snudda sanningen, så tror jag de skojade med dig.

Nej vi har ingen svetsare,,, han är inte,, har aldrig varit och kommer aldrig att bli någon svetsare
Fel av dig.
Han var svetsare i många år vid Hägglund & Söner i Gullänget i Örnsköldsvik.
Min systers ex jobbade med honom i många år.

På den tiden byggde man fartygskranar och militära pansarfordon där.
Ganska höga krav som svetsare.

Fel av dig.
Han var svetsare i många år vid Hägglund & Söner i Gullänget i Örnsköldsvik.
Min systers ex jobbade med honom i många år.

På den tiden byggde man fartygskranar och militära pansarfordon där.
Ganska höga krav som svetsare.
Det trovärdigaste vittnet om hans kompetens som presenterats. Bara att få anställning där som svetsare säger en del.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp