Ännu ett stödprogram har sjösatts i Thailand.

Fel av dig.
Han var svetsare i många år vid Hägglund & Söner i Gullänget i Örnsköldsvik.
Min systers ex jobbade med honom i många år.

På den tiden byggde man fartygskranar och militära pansarfordon där.
Ganska höga krav som svetsare.
Så gött att höra/läsa kanske slut på lögnerna från div vilseleda

Nja. Hade SD och C +L kunnat acceptera varandra så hade det varit en högerregering. Nu blev resultatet ett förhandlande baserat på valresultatet. det är ett läge som gäller så länge avtalet gäller. Man kan säga mycket om Svetsaren men duktig på att sy ihop avtal är han.

Svetspinnen är ju en katastrof vad det gäller avtal och förhandlingar. Bara att se på avtalet med EU nyss där sydeuropa kommer få 100-tals miljarder Euro, Sverige får ta del av notan istället för pengarna.

/ SatanG

Jag är väldigt glad att jag inte betalat skatt i Sverige på snart 15 år.. Sverige är enligt mig förlorat . Har funderingar på att skriva mig i Norge men måste kolla upp visa saker , som tex pension osv

Sossarna har ju misskött sin makt i generationer , allt från åsiktsregistrering till mörkläggningen av Estonia osv osv

Over and out

Mvh MoralMoral

Jag är väldigt glad att jag inte betalat skatt i Sverige på snart 15 år.. Sverige är enligt mig förlorat . Har funderingar på att skriva mig i Norge men måste kolla upp visa saker , som tex pension osv

Sossarna har ju misskött sin makt i generationer , allt från åsiktsregistrering till mörkläggningen av Estonia osv osv

Over and out

Mvh MoralMoral
om man inte betalat skatt ska man vål inte utnyttja svenska välfärden eller ha någon talan eller? brukar ju höras från de 17,5% arna

Over and out

Mvh MoralMoral

Förstår dig fullt ut, känns inget roligt att medverka till förfallet :)

/ SatanG 10 years and counting

Ja det är ju analfabeter lågpannan Löhven hystar in i Sverige så fort det bara går, får han att känna sig smartare.
Kan iofs förstå honom, han behöver ju all hjälp han kan få efter de svidande nederlagen han konstant gör i debatterna mot Åkesson :)

/ SatanG
555 du missförstod mej nog 555 menade förstås dom som i nuläget har ca 17%

17,5% förordar ju repatriering tänk på det ni som bor tillsammans med en utlänning
Ja ni som skrattar kanske sätter skrattet i vrångstrupen om ni grundligt läser partiprogrammet för skinskallarnas parti, helt obegripligt om man bor tillsammans med en utländsk person vare sig i Sverige eller utomlands

Ja ni som skrattar kanske sätter skrattet i vrångstrupen om ni grundligt läser partiprogrammet för skinskallarnas parti, helt obegripligt om man bor tillsammans med en utländsk person vare sig i Sverige eller utomlands

Nu räcker det !!! Vi har förstått din inställning till SD , varje inlägg i denna tråd av dig handlar om hur korkade dom är som röstade på SD och hur korkade SD är , som sagt det räcker nu.

over and out

mvh MoralMoral

Ja det är ju analfabeter lågpannan Löhven hystar in i Sverige så fort det bara går, får han att känna sig smartare.
Kan iofs förstå honom, han behöver ju all hjälp han kan få efter de svidande nederlagen han konstant gör i debatterna mot Åkesson :)

/ SatanG
Kan hålla med om detta med debatterna
Det bästa är att ignorera Åkesson
För att argumentera med dumma människor som JÅ är dömt att misslyckas
Argumentera aldrig med dumma människor de kommer att dra ner dig till sin nivå och sedan slå dig med erfarenhet

Liknande trådar

Tillbaka
Topp