Anledningen till att jag undviker thailändska män så mycket det går

Ja normalt så hoppar vi över barer där det sitter Thaikillar om det inte bara är typ en Thai och ett gäng falanger också. Har hänt nån gång att tjejerna vill ha in oss i en bar där det sitter ett gäng Thaikillar och när dom inser att vi inte går in pga killarna så har dem bett dem att gå. Thaikillar i baren is bad for business.

Ja normalt så hoppar vi över barer där det sitter Thaikillar om det inte bara är typ en Thai och ett gäng falanger också. Har hänt nån gång att tjejerna vill ha in oss i en bar där det sitter ett gäng Thaikillar och när dom inser att vi inte går in pga killarna så har dem bett dem att gå. Thaikillar i baren is bad for business.
thaikillar eller thaimän ska undvikas så mycket som bara går.

thaikillar eller thaimän ska undvikas så mycket som bara går.
Man kan välja , samt man kan uppföra sig , En Norrman fick på skallen uppe på flygfältet , beter sig som de äger Thailand ,, då skall man ha på käften , samma regeler borde gälla i Sverige samt övriga Europa,, komma och vara stor i käften mot Thai , aldrig glömma att det är deras land ;)
Jag omgås mycket med Thai ,,men inte på barer ....Finna ju andra intressen att syssla med

Om man håller ner musknappen från höger på Tulpans länk och för musen från höger till vänster, väljer kopiera och sedan klistrar in den i browsern så funkade det för mig i alla fall.

Ja thai killar på fyllan är inte lätt hantera, men thai kärringar på fyllan är ännu värre

Ja thai killar på fyllan är inte lätt hantera, men thai kärringar på fyllan är ännu värre

Det är inga människor i fyllan som är lätthanterliga. Annars förstår jag inte alls snacket i den här tråden. Handlar bara fördomar.
Jag lever mad thai varja dag har ingen som helst problem, de är som folk är.
Att det är spänningar mellan folk på barer och andra ställen folk festar förekommer i lika stor utsträckning i alla länder jag har besökt.
Trycker man fram hakan så får man en smäll, vilket är självförvållat och helt rätt.

Dom fyllskallar jag har råkat på i bymiljön har varit helt oförargliga. Men problem föreligger säkert i Thailand men var sjutton gäller inte det? I Brasilien t ex tog damerna lätt till rakbladen om sjömännen inte uppförde sig enligt deras regler. Det finns en del gubbar med ärr som kan vittna om detta. Kanske är det lugnare nu men i mitten av 70-talet kunde det gå ganska vilt till.

Känner inget som helst behov av att umgås med Thaikillar och undviker gärna trubbel om det går så ser liksom ingen vits med att gå in på en bar där det sitter en massa Thaikillar. Dom kanske är jättebra killar men det finns ju så många barer så vi går hellre vidare. Umgås inte med fulla Thai tjejer heller om dom inte blir goa på fyllan. Varför ska man?

Känner inget som helst behov av att umgås med Thaikillar och undviker gärna trubbel om det går så ser liksom ingen vits med att gå in på en bar där det sitter en massa Thaikillar. Dom kanske är jättebra killar men det finns ju så många barer så vi går hellre vidare. Umgås inte med fulla Thai tjejer heller om dom inte blir goa på fyllan. Varför ska man?
Samma för mig , skulle vilja dra paralellen med Finland ,, trots att jag talar Finska så går jag inte i samspråk och festar med Finnar i Finland, precis som i Thaialnd finns en uttalad ovilja mot Svenskar (Faranger ) som ofta visas på fyllan samt när de äri grupp ,, Så nej tack , med mina Thakompisar kan jag gå på privat fest med blandat faranger /Thai , inga problem , vi känner varandra väl allihop samt har samma intressen , antingen MC eller RC ..aldrig problem trots dricka ,,,

Samma för mig , skulle vilja dra paralellen med Finland ,, trots att jag talar Finska så går jag inte i samspråk och festar med Finnar i Finland, precis som i Thaialnd finns en uttalad ovilja mot Svenskar (Faranger ) som ofta visas på fyllan samt när de äri grupp ,, Så nej tack , med mina Thakompisar kan jag gå på privat fest med blandat faranger /Thai , inga problem , vi känner varandra väl allihop samt har samma intressen , antingen MC eller RC ..aldrig problem trots dricka ,,,
Den där oviljan från thai har jag inte märkt av där vi är, Kanske ett fenomen i träsken där dom ser hur vissa västerlänningar beter sig;)

Den där oviljan från thai har jag inte märkt av där vi är, Kanske ett fenomen i träsken där dom ser hur vissa västerlänningar beter sig;)
Är väl för du mest träffar bekanta ;)

Har blivit varnad många gånger av Thai helst i byn där jag bodde, delar där jag inte skulle ta mig och där det fanns en stor ovilja mot faranger, helst okända.
Men bekanta Thai har jag festat med många men okända från en grannby skall man vara försiktiga med innan man kollat läget alla är inte förtjusta i farangerna.

Är väl för du mest träffar bekanta ;)

Har blivit varnad många gånger av Thai helst i byn där jag bodde, delar där jag inte skulle ta mig och där det fanns en stor ovilja mot faranger, helst okända.
Men bekanta Thai har jag festat med många men okända från en grannby skall man vara försiktiga med innan man kollat läget alla är inte förtjusta i farangerna.
Så är det till viss del, men bekantskapsnätet har en tendens att växa för varje gång vi är nere;)

Har hört det du säger även där vi håller till, ett problem till som vi fick höra när vi va nere sist va att drogerna gått ner i åldrarna och ökat i omfattning:(

Men visst är jag uppmärksam, det är jag här hemma med;)

Spelar nog ingen roll var i landet man är. En del Thai är avundsjuka på oss för att vi har mer pengar och större petterniklas.
Just på fyllan kommer ju såna känslor lätt fram så varför ens ta risken när det inte behövs. Sen visar ju filmen tydligt hur mycket hjälp vi kan vänta oss av polisen.

Nä jag håller mig till mina Svenska vänner och andra falanger och trivs jäkligt bra med det. Integrera mig och bli "Thai" finns inte på kartan men tänker bo här så länge inget drastiskt förändras. Alldeles förbaskat bra att bo här så länge man undviker trubbel. Fördelen med ex Hua Hin är ju just att man inte behöver integrera sig. Här är Sverige när det är som allra bäst, blir som att ha plockat russinen ur kakan.

Liknande trådar

B
Svar
3
Visningar
2 K
Bangkok_Hilton
B

Tillbaka
Topp