Bilar & Motorcyklar & andra motorfordon i Thailand

Jo men det handlar ju inte om egoism , det handlar ju faktiskt om att det är mina behov samt mina sparslantar det handlar om , om jag köper en sån pickis som "släkten" vill så kan jag inte lasta min stora hoj , nu kan jag gumman och hunden dra med pickis samt hojen på flaket , förslagsvis Koh Chang en vecka eller två , ställer av hojen där nere samt åker hoj när det är finväder .. ;D Optimalt skulle jag säga ..

Jo jag fick ett bra pris ,495000 var utgångspriset , att pruta på priset i Thailandet är inte smart , istället så sade jag att jag vill ha
Ettår number one försäkring
Skatt
registrering
mattor
svart inklädnad på flak
Tonade rutor
radio
kromsarjer på alla lyktor och glas samt runt handtag
Frontbåge

+ en annan massa lull-lull

Summa 495000 thbt ... Försökte pruta på att jag handlade cash , men det skiter dom i , de tjänar mer på Thaisen som alltid betalar varje månad ..

Farsan med vänner visar upp hojarna i Kungshamn idag inte Thailand men ändå-

farsan mc.jpg

Hejsan!
Hur är det med släpvagn? Behöver man ha extra körkort till det? För då blir det sex hjul. Har thaikörkort för bil och MC.

Hälsningar Jörgen

Tuffingen, får väl säga att jag tycker min gamle farsgubbe är lite häftig ;) fortsatt lite krut i 65 åringen.

uploadfromtaptalk1399843583923.jpg

uploadfromtaptalk1399843618968.jpg

Ser bra ut men, varför så småh hojar samt även varför skinnkläder , det är ju sommar ;D

10 grader är inte så mycket sommar 1100cc är kanske lite vad vet jag själv inget intresse av mc för mig bara ett transportmedel.

"Jonas " sa:
10 grader är inte så mycket sommar 1100cc är kanske lite vad vet jag själv inget intresse av mc för mig bara ett transportmedel.

Ser nice ut men kyligt om det bara e 10 grader :(
1100cc e inte litet räcker långt :)

Riktiga män dricker Chang och sitter bak medans tjejen kör moppen väl? 555

"krister " sa:
då krävs riktiga sadelväskor = classic
min smak e nog mer som på bsons bild, den längst fram, fast svart...
Precis vad jag tänkte skriva, samma lack fast svart istället för det röda, snacka om att ha begäret vaknar, för jäkla snyggt bygge :thumbsup: :thumbsup:

Och så ska man ha en sån här hemma i garaget också så har man det bästa av 2 världar 8)

Visa bilaga 38094

Håller med inte fel att åka chopper alls , gjorde det själv i många år , nu vill jag åka bekvämt och ha en landsvägshoj med power..
Lite tung inne i Pattis bara , men ute på större vägar ....................... ::)

IMG_1245.jpg

"Phonta " sa:
Håller med inte fel att åka chopper alls , gjorde det själv i många år , nu vill jag åka bekvämt och ha en landsvägshoj med power..
Lite tung inne i Pattis bara , men ute på större vägar ....................... ::)

VTX Maxpower !!!!!!!!!!!!!!!!

"Phonta " sa:

Vilken fin maskin du har Ponta ! Kör vackert och lugnt ( best i våran ålder ) och no 1 i Thailand , ha det :-))

"lullil " sa:
Vilken fin maskin du har Ponta ! Kör vackert och lugnt ( best i våran ålder ) och no 1 i Thailand , ha det :-))

Ps , klarar inte längre dom tunga , måste ner till 750 -900 = 260 kg , sålde min HD Roadking förra året ,mina höfter vill inte som jag :-((

Jo den är tung ca 380 kg ,ungefär som en Road King , men betydligt mer power än en Roadking ... men visst är de fina,utan tvekan..Sätter ändock japanska cyclar före HD i kvalitet och prestanda, inte kultmässigt ,där vinner HD några poäng .. På vägen alltid bakom min VTX om jag så vill ................

Får se hur länge man orkar med den , kanske 10 år till, i varje fall 10 år till borde det funka som det känns idag då jag är i min krafts dagar utan krämpor och sjukdomar ..

peppar ,peppar knock on wood ::)

Tillbaka
Topp