A
Anonym
Gäst
Fräck blomma 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vackert"Bossej " sa:Fina blommor och foton Farang53
Bifogar några nytagna foton från min trädgård i Nang Rong
Glämde skriva att vi ger gödning var tredje dag till vissa av orkidéerna som vi vet blommar flera gånger om året"Farang53 " sa:Vi vattnar varje dag 2 gånger men inte alla växter. Jag har dödat många med för mycket vatten eller haft dom för soligt man får ha flera av samma sort och plasera ut dom på olika platser då ser man vart dom trivs. Det kommer flera bilder när knopparna har slagit ut vissa blommor gör sig bäst i närbild för dom är så små så man ser dom nte i gröntskan.
Skyddar du blommorna från solen annars, med lövverk (naturlig skugga) eller med sånt när man brukar se, eller annat?"Farang53 " sa:Nu är vädret mulet och det passar bra för blommorna så jag var ut och tog några bilder och det ser ut att komma flera.
Naturligt lävverk. Jag har svart nät där det är dåligt med löv. Vissa gillar sol så dom skyddar jag inte alls. Jag plockar en del från naturen då tittar jag hur dom växer om dom behöver skugga eller inte."Janne " sa:Skyddar du blommorna från solen annars, med lövverk (naturlig skugga) eller med sånt när man brukar se, eller annat?
Smart råd, ganska naturligt men ändå lätt att glömma!"Farang53 " sa:Jag plockar en del från naturen då tittar jag hur dom växer om dom behöver skugga eller inte.