Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Med ”facit” i hand så är du en fegis.
Är ju fler coronafall i Stockholm och Göteborg än i Thailand.
satt just med funderingar på om firman kunde evakuera mig till Thailand och så kan jag ligga där med hemmakontor
Själv är man inte orolig fast man e lite till åldern , Men jobbar på vårdhem med delvis åldringar , Så då får man tänka till lite. Faktiskt lite orolig vad som komma skall.
På TV nyheterna fick man idag reda på att de Thai som kommer hem från Korea, arbetare, inte alls kommer att sättas i karantän vilket tidigare sagts utan helt sonilka tillåts fortsätta hem och sköta sig själva
....TIT
Det är redan ett handelskrig med Europa på stål, aluminium, franska ostar, skotsk whisky och olivolja från Spanien samt extra tull på flygplan och reservdelar från Airbus.
Men var lugn, Putin knäcker Trump snart med oljekriget som slår hårt mot den skuldsatta amerikanska oljeindustrin.
Många konkurser är nära.
Putin vill kanske hämnas på de sanktioner USA infört på Ryssland.
Det är redan ett handelskrig med Europa på stål, aluminium, franska ostar, skotsk whisky och olivolja från Spanien samt extra tull på flygplan och reservdelar från Airbus.
Men var lugn, Putin knäcker Trump snart med oljekriget som slår hårt mot den skuldsatta amerikanska oljeindustrin.
Många konkurser är nära.
Putin vill kanske hämnas på de sanktioner USA infört på Ryssland.
Vänligen sluta med killgissningar.
Ni som killgissar trashar forumet.
Om ni har behov av att sitta och gissa så starta en ny tråd där det framgår tydligt att ni inte har kunskap,
men känner ett behov att skriva av er lite.
Frugan åker i apr till Sverige ingen ändring där upp till var och en vad de gör.
Jag citerar bara Samet man måste fortsätta att leva sitt liv.
Jag ser större risker att dö i trafiken här i BKK än av Corona.
Men det flyter fortare på Suvan och det är alltid bra
Frugan åker i apr till Sverige ingen ändring där upp till var och en vad de gör.
Jag citerar bara Samet man måste fortsätta att leva sitt liv.
Jag ser större risker att dö i trafiken här i BKK än av Corona.
Men det flyter fortare på Suvan och det är alltid bra
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.