Corona viruset sprider sig

Min fru skulle åkt på lördag men stannar troligen hemma, antar att man stänger skolor snart som i Danmark.

Jag jobbar bara hem, fram tills idag frivilligt, från i morgon beordrat, måste ha tillstånd från chef för att få åka till kontoret.

Med mer test-kit tillgängliga i Filippinerna hittar man nu fler smittade.
Nu runt 60 personer.
2000 nya kit kom från WHO.

De evakuerade från Wuhan och kryssningsfartyget i Japan har nu fått lämna karantänen i Clark. 450 personer.

USA inför inreseförbud från Europa i 30 dagar.
UK är undantagen.
Beijing inför 14 dagar karantän för resande som kommer från utlandet.

På TV nyheterna fick man idag reda på att de Thai som kommer hem från Korea, arbetare, inte alls kommer att sättas i karantän vilket tidigare sagts utan helt sonilka tillåts fortsätta hem och sköta sig själva
....TIT

Med mer test-kit tillgängliga i Filippinerna hittar man nu fler smittade.
Nu runt 60 personer.
2000 nya kit kom från WHO.

De evakuerade från Wuhan och kryssningsfartyget i Japan har nu fått lämna karantänen i Clark. 450 personer.

USA inför inreseförbud från Europa i 30 dagar.
UK är undantagen.
Beijing inför 14 dagar karantän för resande som kommer från utlandet.
Står att förbudet på 30 dagar från Europa även gäller handelsvaror från Europa, skall han dra igång ett handelskrig med Europa mitt i allt med.

Står att förbudet på 30 dagar från Europa även gäller handelsvaror från Europa, skall han dra igång ett handelskrig med Europa mitt i allt med.
Det är redan ett handelskrig med Europa på stål, aluminium, franska ostar, skotsk whisky och olivolja från Spanien samt extra tull på flygplan och reservdelar från Airbus.

Men var lugn, Putin knäcker Trump snart med oljekriget som slår hårt mot den skuldsatta amerikanska oljeindustrin.
Många konkurser är nära.
Putin vill kanske hämnas på de sanktioner USA infört på Ryssland.

Jobba hemifrån är lösningen....

FB_IMG_1583847685922.jpg

:eek::eek:
Det är redan ett handelskrig med Europa på stål, aluminium, franska ostar, skotsk whisky och olivolja från Spanien samt extra tull på flygplan och reservdelar från Airbus.

Men var lugn, Putin knäcker Trump snart med oljekriget som slår hårt mot den skuldsatta amerikanska oljeindustrin.
Många konkurser är nära.
Putin vill kanske hämnas på de sanktioner USA infört på Ryssland.
Jag som trodde att Putin ville ha Trumpen i vita huset i 4 år till?:eek::eek:
@kurant

Frugan åker i apr till Sverige ingen ändring där upp till var och en vad de gör.
Jag citerar bara Samet man måste fortsätta att leva sitt liv.
Jag ser större risker att dö i trafiken här i BKK än av Corona.:eek:
Men det flyter fortare på Suvan och det är alltid bra:wai:
Ja men jag får en ny anledning att skjuta på det till nästa år, eller nästa igen.

Tillbaka
Topp