A
apknug
Gäst
Fram med bevis att han inte har dött. Eller har fått 87G.Fram med bevis att ingen har dött som köpt hans vaccinpass.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fram med bevis att han inte har dött. Eller har fått 87G.Fram med bevis att ingen har dött som köpt hans vaccinpass.
Har uppfattat det som att de sänds tll sjuhus där de testas igen och kommer därmed med i statistiken om de är positiva där.Hej
Det där med att Thailand inte redovisar positiva vid antigentest har jag också funderat på, dessa utgör ju ca 50% av dom som konstateras smittade, i media får man alltid båda uppgifterna men varför man inte räknar med dom testar positivt vid antigentest begriper jag inte, så antalet smittade har en längre tid varit dubbelt så många som den officiella statistiken redovisar, kanske vill man undvika att skrämma upp den inhemska befolkningen och turister?
Mvh isan lover
HejHar uppfattat det som att de sänds tll sjuhus där de testas igen och kommer därmed med i statistiken om de är positiva där.
´´Uppgifter i media´´ verkar vagt. Kan du ange källan?Hej
Så verkar det tyvärr inte vara om man ska tro på uppgifter i media, sen är det väl inte alla som kommer till något sjukhus överhuvudtaget längre, man har väl mer eller mindre slutat med det om man inte är allvarligt sjuk.
Mvh isan lover
Hej´´Uppgifter i media´´ verkar vagt. Kan du ange källan?
HejArtikel bekräftar min uppfattning, att endast de som testats av sjukhusen med PCRtest kommer med i den officiella statistiken.
Rapporteras det inte på samma sätt i Sverige, eller är antigentesterna med i den svenska officiella statistiken?Hej
Ja och det innebär att det faktiska antalet är betydligt högre än den siffra man går ut med officiellt, men så är det nog i många länder numera efter vaccinationer och mindre farliga mutationer, det är väl snart bara Kina som har kvar sin nolltolerans med hårda restriktioner och krav på isolering m.m.
Mvh isan lover
Hej
Så verkar det tyvärr inte vara om man ska tro på uppgifter i media, sen är det väl inte alla som kommer till något sjukhus överhuvudtaget längre, man har väl mer eller mindre slutat med det om man inte är allvarligt sjuk.
Mvh isan lover
HejRapporteras det inte på samma sätt i Sverige, eller är antigentesterna med i den svenska officiella statistiken?
HejDet är några jag känner som är drabbade nu, därför bokade jag min fjärde vaccination direkt. För inte sjutton vill jag bli allvarligt sjuk om jag kan undvika det.
Det kommer du säkert att få, det finns tydligen redan medel avsatta för detta. Det skall ha gått 4 månader sen nr 3, jag fick min 12 november.Hej
Själv får jag väl vänta ett tag till eftersom jag är 63 år (blir 64 i år) men jag skulle gärna vilja ha en dos till innan smittspridningen drar igång till hösten och vintern igen, det är ju åtminstone vad alla experter verkar vara inställda på.
Mvh isan lovef
Inte mycket skydd mot att bli smittad men väl mot allvarlig sjukdom. Så jag tar det säkra före det osäkra, det blir säkert fler doser med modifierat så småningom. Återstår att se om jag mår sämre denna gången, förra gången kände jag mig lite ruggig dagen efter. Återkommer med rapport.Är det inget justerat vaccin på G? Nuvarande har ju inget nämnvärt skydd.
Många av oss har lång kvar till 65+Dags för alla 65+ att ta dos 4. Eftersom jag litar på FHM och dom riktiga experterna har jag bokat in mig imorgon, då kavlas ärmen upp igen.
Säkert bara socker dom gav på slutet, samma förfarande som med rättshaverister...Nä visst och vaccinet är så verkningslöst att det inte spelar nån roll att han har sålt vidare vaccinpassen till de vars sprutor han har tagit.....
Ja, vad skyddar vi mot nu? Bli svårt sjuk själv, inte smitta andra, förebygga infektion och öka på vårt grund skydd mot corona19...Är det inget justerat vaccin på G? Nuvarande har ju inget nämnvärt skydd.