Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag och frugan åt durian igår på alla hjärtans dag, vi köpte djupfryst durian i en asiatisk butik i Strömstad, det gjorde vi faktiskt förra veckan också, här är priset 180 kr per kg, den är helt ok om man äter den direkt vid upptining.
Ja det är inte alla som hyser ett sådant förtroende för Thailand som du gör.
Detta är väl ändå beviset för vilket förtroende andra länder har för Thailändska militären.
Ja det är inte alla som hyser ett sådant förtroende för Thailand som du gör.
Detta är väl ändå beviset för vilket förtroende andra länder har för Thailändska militären.
Nu var det väl alla länder som hade fall av corona Korea gått och varnat för?
Sånt fb land som Thailand så hade det nog spridit sig rätt snabbt om massa folk vart inlaggda för corona.
Med mest fb användare i världen i förhållande till folkmängd hålls inget hemligt såhär länge
Ja om så är fallet så visar de lite fin känslighet och diplomati.
Hur som helst sällan man träffar på någon som hyser sådant förtroende för Thailand som du gör.
Korean Air kommer nu att flyga till BKK som vanligt men inte från Busan från 23 feb till 22 mars.
Jag skall med Asiana jag kommer att ha en sådana Samet biljett. De upphör från 18 feb till 9 mars. ICN till BKK
Ja om så är fallet så visar de lite fin känslighet och diplomati.
Hur som helst sällan man träffar på någon som hyser sådant förtroende för Thailand som du gör.
555555, ja och du har ju inte förtroende för nåt, kan se framför mig hur du går runt i kemdräkt och foliehatt och smygtittar runt varje hörn så kusten är klar innan du rundar
Jag var på väg för 5 år sedan att göra eget KS men det föll ljust på hur jag skulle kontrollera vatten kvaliteten. Det går ju att köpa destillerat vatten men kände mig för osäker.
Exakt samma ks generator säljs i AU under namnet silverwell, dom är återförsäljare för Silverpuppy.com.
Du kan beställa den på colloidalsilver.com.au
I AU vill dom gärna sälja med en magnetisk omrörare vilken eg är helt onödig till denna generator då den växlar polaritet var 5 min så du kan skippa omröraren.
Nu första bekräftade dödsfallet utanför Asien och noterar att det tog närmare 3 veckor efter insjuknadet tills personen avled. 80 år och okänt om personen led av andra sjukdomar, men förutsätter att han fått bäst möjliga sjukvård.
Skriver personen då det verkar lite oklart om det var en Han, Hon eller kanske en Hen?
-----------------
Offret är en 80-årig kinesisk manlig turist som vårdats i landet, enligt franska medier. Enligt BBC är det en kvinna från Hubei, den provins som drabbats värst av virusutbrottet.
Kvinnan anlände till Frankrike den 16 januari och sattes i karantän på sjukhus den 25 januari. Sedan dess har hon vårdats för sjukdomen.
En kinesisk turist har dött i Frankrike efter att ha smittats av coronaviruset. Det är det första dödsfallet utanför Asien. Samtidigt har över 2 000 nya smittad
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.