Khuntan
Forumräv
Då är det ett bra resultat med 24 tim.
Kanske inte är 70 ppm men inget fel på ditt ks.
Tack för hjälpen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Då är det ett bra resultat med 24 tim.
Kanske inte är 70 ppm men inget fel på ditt ks.
Vad ska dom ta patent på?Undrar lite om varför inget läkemedelsbolag registrerat det här som läkemedel. Är det godkänt som läkemedel så kan de sälja för betydligt högre pris.
Om man destillerar själv så ska man hälla bort den första halvliter och sen köra 2 ggr, då blir det bra vatten.Ska helst vara sterilt vatten.
Man kan dels testa med en tds mätare som ska visa 0.
Sen om man använder en generator från Silverpuppy.com så ser man att lysdioden är väldigt svag i början, det visar att ledningsförmågan i vattnet är låg, då är det bra vatten.
Jag ska i början av mars åka till Seoul, har jag tänkt.
Nu läser jag att Korea har minskat flyg hos alla Koreanska flygbolag till Thailand och avråder Koreaner att resa till Thailand på grund av Corona här .
Får avakta lite tills jag får mer info.
Om man destillerar själv så ska man hälla bort den första halvliter och sen köra 2 ggr, då blir det bra vatten.
Korea och Taiwan avråder resande till Thailand och det kommer nu fler länder att följa efter, tror TTAA.Det förvånar mig att man kan resa från Thailand så lätt som det görs idag. Här i Australien har det dixutersts och allmänt känns det som de flesta tycker det skall inte var så lätt.
Fast här finns å andra sidan väldigt många med rötter och anknytning till Kina.
Segt om jag nu skall mönstra av om 2 veckor och inte kan flyga hemKorea och Taiwan avråder resande till Thailand och det kommer nu fler länder att följa efter, tror TTAA.
Näää!Segt om jag nu skall mönstra av om 2 veckor och inte kan flyga hem
Att dom cancelerar flygen beror väl på lågt passagerarantal pga corona för är ju inte föränns i Mars dom ställt in flygen.
Är det typ motsvarande svenska UD i Korea och Taiwan som avråder att resa till Thailand så att det är så att säga officiellt från länderna i fråga? Jag känner några Thai som regelbundet åker till Korea för att jobba.Korea och Taiwan avråder resande till Thailand och det kommer nu fler länder att följa efter, tror TTAA.
Korean Air kommer nu att flyga till BKK som vanligt men inte från Busan från 23 feb till 22 mars.Segt om jag nu skall mönstra av om 2 veckor och inte kan flyga hem
Att dom cancelerar flygen beror väl på lågt passagerarantal pga corona för är ju inte föränns i Mars dom ställt in flygen.
Jag hoppas verkligen inte att du får problem redan nu! Men kommer det att visa att Thailand inte klarar att hålla Covid-19 från att sprida sig så kommer det få effekter och som jag berättat valde jag själv att nu lämna Thailand tidigare än vanligt då jag var mest orolig för att det kan bli svårt att flyga från Thailand till Singapore tämligen snart.Kanske får åka till annat land men då får jag hitta ett land dit dom kan flyga utan Visumkrångel.
För det är stor risk att jag skall till Korea nästa arbetsperiod.
Fast går ju inte heller pga skola för äldste, yngste är ju inte så noga om han missar skolan.
Korean gov.Är det typ motsvarande svenska UD i Korea och Taiwan som avråder att resa till Thailand så att det är så att säga officiellt från länderna i fråga? Jag känner några Thai som regelbundet åker till Korea för att jobba.
Möjligheter att åka någon annanstans finns ju alltid, men Sverige vid denna årstid, nej!!!!Jag hoppas verkligen inte att du får problem redan nu! Men kommer det att visa att Thailand inte klarar att hålla Covid-19 från att sprida sig så kommer det få effekter och som jag berättat valde jag själv att nu lämna Thailand tidigare än vanligt då jag var mest orolig för att det kan bli svårt att flyga från Thailand till Singapore tämligen snart.
Som jag förstår bor du till skillnad mot mig som bor 50-50 i Thailand och Sverige i Thailand hela tiden? Har du möjlighet att flytta till Sverige tillsammans med fru och barn under en period om det visar sig bli väldigt svårt för dig att ha Thailand som bas för att pendla till och från ditt jobb?
Korea har ju 20 fall själva av corona så dom borde sätta sig själva på varningslistanKorean gov.
Sätter Thailand på en Warning list.
Health and Welfare Ministry manar sina medborgare att inte resa till länder med bekräftade Corona
Möjligheter att åka någon annanstans finns ju alltid, men Sverige vid denna årstid, nej!!!!
Nu är det bara nästa påmönstring som kanske blir på varvet i Korea eller i Singapore, sen är det väl tillbaks till normala rutiner Thailand-Europa, då vi bara går Europafart i vanliga fall.
Möjlighet finns väl alltid, bara att hyra en sommarstuga och semestra i Sverige.Mmmm förstår att det inte är lockande att resa till ex. Sverige på den här årstiden ha ha. Min Thai sambo fryser om det är under +20 grader och får hålla ca 22 grader inomhus och hennes vistelser utomhus blir väldigt minimala. P.g.a. hon inte rör sig så funkar inte magen o.s.v. så det blir en tur till apoteket idag...
Min fråga till dig var emellertid lite på sikt och låt oss säga att det mot svenska sommaren skulle bli svårt för dig att pendla. Kan det då vara ett alternativ även om så inte önskvärt eller optimalt att flytta till ex. Sverige för en period? Jag kunde inte undvika att tänka på dig då vi båda tvä är sjömän som pendlar mellan vårt boende och våra arbeten.
För oss är det väldigt lätt då vi inte har några små barn och då vi har ett hus i Sverige och även för att min sambo även är svensk medborgare.