Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu läser ju varken Tegnell eller ”Svetsarn” här på T.S.Bor du här eller, ja bor här och trivs med hur dom kollar och sköter det, alltid lättare att klaga på andra
Orsaken till klagan kan bero på att det inte går att jämföra Thailand med Sverige. Thailand har skött sin del i skydd pandemi bra eller i vart fall i ligan med de andra, Sverige har inte gjort det och ligger bland världens mest misskötta.Nu läser ju varken Tegnell eller ”Svetsarn” här på T.S.
Här läser väl mest folk som bor i Sverige med Thailandsintresse.Här är jag övertygad att dom flesta gör sitt bästa för att minska epedemin.Sen vad ni kritiker i Thailand gör förutom att klaga på Sverige är fortfarande oklart.Satan har åtminstone visat hur man använder mask.
Dålig stil?Menar du att du har en bra stil i denna tråden?Orsaken till klagan kan bero på att det inte går att jämföra Thailand med Sverige. Thailand har skött sin del i skydd pandemi bra eller i vart fall i ligan med de andra, Sverige har inte gjort det och ligger bland världens mest misskötta.
Det är ju inte så att Sverige har haft en otur med smittan som man kämpat med jämfört med andra. Smittan med dödstalen i Sverige blev på grund av FHM och ansvariga i Sverige, ingen annan omständighet är ansvarig.
Ingen skyller på någon som individ, ni har ju bara följt vad ni tror är rätt.
Vad gäller dina andra kommentarer har iaf inte jag sett till någon regel på TS, att var och en bara får ha åsikter om det landet man bor i.
Vi har alla intressen i båda länderna och kommentar båda.
Kanske bättre lägga ned personangrepp med dålig stil och acceptera att alla får ha en åsikt och tala om det hemska som hänt i Sverige, oavsett vart vi nu bor.
Som en vis man sa till mig en gång.Nu får du kamma dig.Dålig stil?Menar du att du har en bra stil i denna tråden?
Orsaken till klagan kan bero på att det inte går att jämföra Thailand med Sverige. Thailand har skött sin del i skydd pandemi bra eller i vart fall i ligan med de andra, Sverige har inte gjort det och ligger bland världens mest misskötta.
Det är ju inte så att Sverige har haft en otur med smittan som man kämpat med jämfört med andra. Smittan med dödstalen i Sverige blev på grund av FHM och ansvariga i Sverige, ingen annan omständighet är ansvarig.
Nu läser ju varken Tegnell eller ”Svetsarn” här på T.S.
Här läser väl mest folk som bor i Sverige med Thailandsintresse.Här är jag övertygad att dom flesta gör sitt bästa för att minska epedemin.Sen vad ni kritiker i Thailand gör förutom att klaga på Sverige är fortfarande oklart.Satan har åtminstone visat hur man använder mask.ja tror inte att vi som bor i th vill mer än ni där att detta skall bli bra. Försök artar de som är bra, gnäll inte på andra
Det är din åsikt och din tro som många inte delar. Däribland jag.
Visst misslyckades sverige när smittan kom in på äldreboende, det kan nog inte FHM beskyllas för utan vårdgivarna och den svenska modellen.
Att flera dött i sverige må så vara, orsaken kan man tvista om. Jag är beredd att låta några åldringar dö 3-6 månader i förtid istället för att stänga hela samhället vad det innebär.
Att gotta sig åt fattigdom och hunger är bara osmakligt och är med dina ord "dålig stil" i denna tråden.
Men som jag sagt många gånger förr har du absolut ingen förmåga alls att förstå andra synvinklar än just din egen och alla som inte viker sig för dig är idioter som håller på med personangrepp.
Få sysslar med just personangrepp och härskartekniker så mycket som just du. Men du har ju säkert gått en kurs i det och är således expert.
Men Sverige har en betydligt större folkmängd också.Hej
Antalet smittade i Norge har nu passerat 10 000 men det norska Folkhälsoinstitutet tror att det snarare rör sig om
ca 40 000.
i dag kl 05:55av Adam Westin
Norge har nu nått över 10 000 bekräftade fall av coronasmitta, enligt VG:s sammanställning.
– Talet är stort, men det är en bragd av befolkningen, företag, kommuner och vården att siffran inte är 20-30 gånger högre vid det här laget, säger Preben Aavitsland vid norska Folkhälsoinstitutet.
Chefen tror dock att det verkliga smittotalet är 40 000, men att många haft så mild infektion att de inte vetat om det.
– Fortfarande skjuter vi den stora vågen framför oss, och det måste vi klara tills alla kan bli vaccinerade. I bästa fall mot slutet av 2021, men troligtvis senare, säger Preben Aavitsland vid norska Folkhälsoinstitutet.
Som bekant har Sverige haft betydligt fler smittade än vår närmaste granne i väst. I skrivande stund har 84 294 fall av coronaviruset konstaterats i Sverige.
Mvh isan lover
Kan du berätta vilken bidrag jag får från svenska staten?Han ska nog va glad för sitt bidrag från den svenska staten som han så mycket föraktar.
Kan förstå att det låter besynnerligt om du lägger till vad jag eventuellt tänker.Så du tror att man hellre svälter ihjäl än att arbeta.
Fast det är mörkt nu får du nog sätta dig på cykeln o trampa på till det ljusnar, så kanske det klarnar.
Många besynnerliga uttalande det sista
Det jag gjort mig "skyldig" till är att ha lagt in en studie som visar att det inte handlar om 3-6 månader, generellt sett. Och lagt in en länk ekonomi som visat att det ekonomiska argumentet du för inte håller.Det är din åsikt och din tro som många inte delar. Däribland jag.
Visst misslyckades sverige när smittan kom in på äldreboende, det kan nog inte FHM beskyllas för utan vårdgivarna och den svenska modellen.
Att flera dött i sverige må så vara, orsaken kan man tvista om. Jag är beredd att låta några åldringar dö 3-6 månader i förtid istället för att stänga hela samhället vad det innebär.
Att gotta sig åt fattigdom och hunger är bara osmakligt och är med dina ord "dålig stil" i denna tråden.
Men som jag sagt många gånger förr har du absolut ingen förmåga alls att förstå andra synvinklar än just din egen och alla som inte viker sig för dig är idioter som håller på med personangrepp.
Få sysslar med just personangrepp och härskartekniker så mycket som just du. Men du har ju säkert gått en kurs i det och är således expert.