Krille
Forumveteran
Jag har aldrig heller hört talas om det.Vilken thai käkar fladdermös. Har ja aldrig hört talas om ens
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har aldrig heller hört talas om det.Vilken thai käkar fladdermös. Har ja aldrig hört talas om ens
Vilken thai käkar fladdermös. Har ja aldrig hört talas om ens
Ni som tycker det e bara en liten förkylning se detta
![]()
Läkare i Kina: många fler döda och infekterade än rapporterat » Samnytt
Samnytt - ocensurerade nyheter. Samnytt rapporterar om det som gammelmedia döljer.samnytt.se
Nä... aftonbladet är ju seriösare.... 555Hej
Låter väldigt oroande, men vad är Samhällsnytt för något? Är det en seriös aktör i mediebranschen?
Mvh isan lover
Reglerna för att avboka resor verkar vara snudd på omoraliska. det borde vara möjligt att återsälja biljetter. En återköpt biljett går ju alltid att sälja till andra resenärer.Hej
Enligt TUI i Sverige så ökar nu antalet som vill avboka sina Thailandsresor men gör man det får man inga pengar tillbaka eftersom UD inte avråder ifrån resor dit, så länge UD inte avråder så gäller vanliga avbokningsregler.
Även antalet försäljningar av resor till länder som Thailand, Vietnam och Indien har påverkats uppger Apollo, förra veckan var minskningen ca 50% och den gångna helgen såldes ingen resa alls.
![]()
Oroliga resenärer kontaktar resebolagen
Samtalen från oroliga resenärer har ökat hos flera av de stora resebyråerna, men så länge Utrikesdepartementet, UD, inte avråder från resor fortsätter de flyga som vanligt.www.svt.se
Mvh isan lover
Reglerna för att avboka resor verkar vara snudd på omoraliska. det borde vara möjligt att återsälja biljetter. En återköpt biljett går ju alltid att sälja till andra resenärer.
Tbc är mycket vanligt här70 årig turberkulossmittad taxichaffis, han skulle inte jag velat åka taxi med.
He was dependant on a respirator as he was 70-years-old and infected with both the coronavirus and tuberculosis.
![]()
Six more infections detected
Six more people have been found to be infected with the novel coronavirus, four Thais and two Chinese tourists, Thai health officials said on Tuesday.www.bangkokpost.com
Någon sade att de flesta modeller klarar bara damm. Det skall vara en vätsketät modell. Undrar hur praktiska sådana är?Fast mot corrona skyddar inga masker, ger bara falsk trygghet sa Svensk läkare.
Men kunde vara bra ändå för om den som har corona använder mask kan det hindra vidarespridning när den personen hostar.
Stod det.
Reglerna för att avboka resor verkar vara snudd på omoraliska. det borde vara möjligt att återsälja biljetter. En återköpt biljett går ju alltid att sälja till andra resenärer.
stänger de marknaderna så måste de äta annat. det leder nog till att Kina måste öka på sin livsmedelsimport. Redan idag importeras det ansenliga mängder av soja, griskött och ris.Huvudet på spiken tror jag! Nu kan man väl hoppas att myndigheterna där en gång för alla förbjuder och stänger deras äckliga marknader. Var på en sådan när jag var nere på varvet 2016, tvi för den lede. Det blev ett kortvarigt besök.![]()
Äter de sånt om de kan få en fläskfile som alternativ till samma pris?Isaanfolk gör fortfarande om de kan hitta några .tyvärr så är det så
Även villkoren i avbokningsskydden är Hopplösa. krävs läkarintyg för att avboka. Det finns några enstaka som inte ställer krav. Men då talar vi om betydligt högre summor än 200.På vilket sätt är det omoraliskt?
Vi Svenskar älskar ju billigt. Vill betala absolut lägsta pris och får då villkor därefter. Hade man betalt bara 150-200kr mer så hade man fått avbokningskydd osv... men det har konsumenten inte valt. Så villkoren är klara och tydliga, så inga överraskningar där.
Varför skall resebolaget då plötsligt vara snälla och bjuda på något som inte köpts när inte ens myndigheten avråder från resor. Vad skulle vara skälet för det?
Köpt vara enlig villkor!
Billigt är inte alltid så bra!
Äter de sånt om de kan få en fläskfile som alternativ till samma pris?
I Phetchabun åt dom grillade fladdermöss, såg jag vid 2 tillfällen när exet satt och käka upp en hel fladdermus, allt utan huvudet gick ner.Jag har aldrig heller hört talas om det.
Tycker ni ska lugna ned er lite beträffande att kritisera kinesernas matvanor med tanke på hur mycket sönderprocessat skit de flesta glatt mumsar i sig. Inbillar ni er på fullaste allvar att en big mac är hälsosammare att äta än en fladdermus?
Hur många dör inte varje år pga av sina matvanor i väst? Det är mig veterligen den vanligaste dödsorsaken. Mångdubbelt fler skulle ju dö om kineserna gick över till mc donalds istället för traditionell mat. Allt för en jävla förkylning.....
Var det mest en sjuk 70 åring som kan kolappsa vid ratten när som helst jag tänkte på.Tbc är mycket vanligt här