Khuntan
Forumräv
Nej absolut inte, jag skojar inte jag frågar hur han tänkte/tyckte
Håller helt med dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej absolut inte, jag skojar inte jag frågar hur han tänkte/tyckte
Ja menar att ja håller med dej, man skojar inte om såntHåller helt med dig.
Ja menar att ja håller med dej, man skojar inte om sånt
HejNej absolut inte, jag skojar inte jag frågar hur han tänkte/tyckte
VietnamThailand och Vietnam mfl är nu med på listan man bör undvika enligt vår företagsledning. Efter att besökt några av länderna på listerna får vi inte träffa kunder eller besöksmålet av våra arbetsplatser på 14 dagar. Så man litar nog inte helt på alla länders myndigheter.
OTCorona får gärna härja i flyktinglägren i Grekland vad mig anbelangar.
Vietnam
Vad finns 30-40 fall av corona.555
HejOT
Aldrig roligt att bli sjuk i influensa, men migranthorderna består ju övervägande delen av män i sina starkaste år, så jag tror inte att det skulle bli tal om någon massdöd direkt.
Däremot skulle kanske intresset hos batikhäxorna, att få hit och gulla med dem, temporärt svalna av något.![]()
Vietnam
Vad finns 30-40 fall av corona.555
Men du kan inte vara glad nu @PanPan ser att NOK åker söderut.....Norge stänger ner landet....
Alle som kommer fra utlandet skal i karantene.
![]()
Nå stenger Norge ned – dette er regjeringens krisetiltak
Barnehager, skoler, treningssentre, barer, restauranter skal stenges ned fra og med torsdag kveld. Store kultur- og idrettsarrangement blir nå forbudt.www.dn.no
Ja NOK gick till lägsta någonsin mot dollar idag.Men du kan inte vara glad nu @PanPan ser att NOK åker söderut.....
Inte bara NOK ser SEK gör det samma