Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Han stod för långt till vänster för att vara aktuell i ett USA val. Så jag har förståelse för att han ses av vissa som sosse. Ursäkta att det blev politiskt men berra öppnade för detMenar du sosseledaren Reinfedlt?![]()
Nejdå, vad gäller indikering fanns utrustning för att mäta både intensitet och dos av radioaktiv strålning. Vi hade också indikering för de flesta gaser som Sarinklorid, Soman, FX etc.När jag låg i lumpen på 70-talet talades om att vi var förberedda på attacker med biologiska och kemiska stridsvapen. Jag uppfattade det som så att det fanns utrustning för detta i beredskapslager. Var detta en ren pr4opaganda eller blev den här utrustningen försnillad på vägen? Om det var lögner så vad ljög de mera om?
På 1970-talet fanns planer och lager för vad man skulle göra om kriget kom. Tanken var att man skulle prioritera hårt för att kunna ta hand om kirurgfall som kriget skulle medföra. Man skulle göra om ett antal långvårdssjukhus till akutsjukhus för att öka antalet platser. Lager av mediciner fanns också i regel substanser hos pillertillverkarna. Det fanns också lagar för att kommendera ut sjukvårdsfolk upp till 70. Alla skönhetsoperationer och liknande skulle dras in.När jag låg i lumpen på 70-talet talades om att vi var förberedda på attacker med biologiska och kemiska stridsvapen. Jag uppfattade det som så att det fanns utrustning för detta i beredskapslager. Var detta en ren pr4opaganda eller blev den här utrustningen försnillad på vägen? Om det var lögner så vad ljög de mera om?
HejAv princip är jag helt emot spridandet av sådant här.
Det finns ett virus som sprids just nu. Teorin oavsett om den till äventyrs skulle visa sig korrekt är helt irrelevant i jakten på att hitta vaccin och/eller på bästa sätt skydda sig.
Informationen hjälper inte, utan tvärtom hos svagsinta personer som slukar detta, piskar upp hatstämmningar som kan få våldsamma uttryck.
Oavsett hur detta virus tillkommit måste arbetet nu gå ut på lösa situationen. Utreda och jaga en eventuellt skyldig med följande korrigerade åtgärder måste vara något som kommer efter det här är löst.
Din inlaga bidrar till att skapa oreda och i förlängningen våld.
I min åsikt är den inte läsvärd, utan tvärtom i nuvarande situation helt olämplig.
Inget personligt, jag är bara mitt vanliga tråkiga jag.
HejHär får ni lite till
![]()
![]()
![]()
![]()
Inte riktigt så att forskningsgrupperna letar hos hysteriska människor efter vart viruset kommer ifrån.Hej
Bra skrivet, håller med dig delvis.
Dumt skrämma upp redan rädda personer.
Men varför har WHO ändrat sidan som handlar om corona, ännu mera rött och större rubriker?
Kanske varje tråd kan löna sig att nysta i????
Om man vet orsak/bakgrund så kan det förenkla mycket av forskningen.
Mvh
Du som är insatt i Italien.
Vet du om det är sant att övriga EU vägrade sända hjälp med utrustning till Italien. Enligt rykten så kom inte ens skyddsmasker.
HejInte riktigt så att forskningsgrupperna letar hos hysteriska människor efter vart viruset kommer ifrån.
Man har databaser med genetiska uppgifter om i princip allt vi stött på och det mesta av det som bara finns i labb.
Den här typen av inlagor hjälper inte, labben vet redan mer.
Så nu vet vi ju att smittan kommer från falanger, från europa, så Kina var helt felThailand gör aldrig fel.....
![]()
Thai health minister has a slash at 'dirty farang'
Thailand's Public Health Minister Anutin Charnvirakul is making public disparaging and xenophobic comments about 'white' foreignersthethaiger.com
![]()
Även Trump anklagar Europa för att inte hindrat smittan nå USA.Så nu vet vi ju att smittan kommer från falanger, från europa, så Kina var helt fel
Här får ni lite till
![]()
![]()
![]()
![]()
Är lite klipp och klistra bakom, se länken.
Myndigheter och politiker bekämpar viruset och dess verkningar. Att berätta vad labben och militären vet gör inte situationen bättre. Sannolikt har man bedömt att det leder till mer ryktesspridning.Hej
Och var är botemedlet då?!
Skrämselpropagandan då, världskartor med stora röda rundlar.
Varför inga klara besked om all fakta redan finns som du påstår?
Mvh
:-oHär får ni lite till
![]()
![]()
![]()
![]()
Dom vill inte att det ska bli lika misslyckat som Global Warming grejen dom hade körandes för ett tag senHej
Bra skrivet, håller med dig delvis.
Dumt skrämma upp redan rädda personer.
Men varför har WHO ändrat sidan som handlar om corona, ännu mera rött och större rubriker?
Kanske varje tråd kan löna sig att nysta i????
Om man vet orsak/bakgrund så kan det förenkla mycket av forskningen.
Mvh