Nam Falang
Forumveteran
Jag undrar om inte Trumpens corona news är fake news. Kanske kan främja honom i valet. Dramatiska jänkare kanske tycker synd om honom och sympatiröstar. Demokraterna har redan skickat rövslickar mail. Vi får se.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag undrar om inte Trumpens corona news är fake news. Kanske kan främja honom i valet. Dramatiska jänkare kanske tycker synd om honom och sympatiröstar. Demokraterna har redan skickat rövslickar mail. Vi får se.
Tror att en det var kritik om omodern utrustning? Om det stämmer så är värdet tvivelaktigt. Om personalen vantrivs så går det ut över effektiviteten.Jag har varit med om den avvecklingen, precis som du. Så jag vet hur hårt den slagit. Stympad är bara förordet.
Jag tänkte dock på de insatser som begärdes i våras. Men jag har fått delvis svar redan, då jag googlade efter jag ställt frågan här . Tydligen avvecklades de i Juni då det inte hade funnits behov fram till dess.
Vi får se framtiden an för tillfället ,gilla läget som vanligt.
Min gasproduktion håller mig frisk.Jag förstår inte denna hysteri kring munskydd och vaccin. Det räcker med att vädra!
Undrar om det är likvärdigt med att "släppa väder"? I så fall lär jag bli populär då detta är något jag ägnar mig åt regelbundet och med stor förtjusning.![]()
Tyskarna ska vädra bort viruset
Öppna ett fönster! Uppmaningen till tyskarna kommer från förbundskansler Angela Merkel. Ett billigare och effektivare sätt att bekämpa coronaviruset inomhus finwww.aftonbladet.se
... att Läkare utan gränser behöver ägna sig åt humanitär hjälp i världens största ekonomi känns lite märkligt. ...
Snabbkurs om du vill: Ett brott som ger typ två år så lär du hamna på sluten anstalt minst halva strafftiden följ av tredje fjärdedelen på öppen som utslussning. Ställer du till något, som slagsmål eller så, så får du nöjet stanna även den tiden på sluten.Så måste vi nog lära oss ett nytt språk, våra fruar får bära slöja
Hej
Även i Finland ökar antalet coronasmittade och man hade nu sin högsta dygnssiffra någonsin under pandemin. man ligger nu på 30.6 smittade per 100 000 under 14 dagar.
i dag kl 14:57av Nivette Dawod
Finland har registrerat 227 nya bekräftade smittofall i dag. Det är den högsta dygnssiffran för smittade som landet haft sedan pandemins start.
”Situationen med coronaviruset förvärras även i Finland”, skriver Finlands premiärminister Sanna Marin på Twitter.
Under de senaste två veckorna har Finland gått från 14,2 smittfall per 100 000 invånare under 14 dagar till 30,6 fall per 100 000 invånare under 14 dagar, skriver Omni.
Finlands egen gräns för att länder inte ska beläggas med reserestriktioner ligger på 25 fall per 100 000 invånare under 14 dagar.
Nya restriktioner kan komma att införas på grund av den ökade smittspridningen, skriver Hufvudstadsbladet.
Totalt har 10 929 personer bekräftats smittade i landet sedan pandemins start, och 346 personer har avlidit.
Mvh isan lover
thethaiger.com
Visby! Jag blev glad men det är en annan Visby nog.FDA godkänner ett nytt 30-minuters test.
FDA approves Visby’s portable Covid-19 PCR test kits for emergency use