Corona viruset sprider sig

I morgon, den 31 oktober kommer det kl 12:00 att anordnas en demonstration i Kungsträdgården.
Media har redan rubrikerna klara ”Virusförnekare, högerextrema, nazister, rasister och annat pack demonstrerade”
Virusförnekare, klimatförnekare, högerextrema, nazister…osv…samma visa om och om igen.

Du var ju spydig i både första o andra meningen.
Absolut inte. Eftersom jag inte hade kunskap om hur stor det var och endast kunde se att detta var vad jag sett första rapporten om en detaljisthandel, tidigare har rapporter varit om hela shoppingmalls.
Så ställde jag självklart en normal fråga om det. Utan att känna till att denna var så stor, kändes det lustigt.
Det är inte alla av oss faranger som kvistar över hela thailand och känner till alla detaljisthandlarna.
Vet man inte måste man fråga.
Nu är den saken utredd.

Absolut inte. Eftersom jag inte hade kunskap om hur stor det var och endast kunde se att detta var vad jag sett första rapporten om en detaljisthandel, tidigare har rapporter varit om hela shoppingmalls.
Så ställde jag självklart en normal fråga om det. Utan att känna till att denna var så stor, kändes det lustigt.
Det är inte alla av oss faranger som kvistar över hela thailand och känner till alla detaljisthandlarna.
Vet man inte måste man fråga.
Nu är den saken utredd.
Nu kan jag inte låta bli att logga in, blir så förbannat trött på dina översittarfasoner och din härskarteknik. Bara du har rätt och ingen annan. Ta åt dig av andras åsikter, du har inte rätt i allt mr Besserwisser. Var lite ödmjuk, det finns de som har det värre än coronan.

Nu kan jag inte låta bli att logga in, blir så förbannat trött på dina översittarfasoner och din härskarteknik. Bara du har rätt och ingen annan. Ta åt dig av andras åsikter, du har inte rätt i allt mr Besserwisser. Var lite ödmjuk, det finns de som har det värre än coronan.
Nu tycker jag det här börjar ta överstyr. Det är tillåtet fråga om saker man inte känner till.
Var snäll och tagga ned.

• Haha
Reactions: PDT
Tycker nog det va ett konstaterande från en som inte har riktigt koll i sak;)
Med en riktigt korkad följdfråga.
Jag gjorde en snabbkoll före jag ställde frågan här, på google maps, enda bild jag då såg var bifogad. I den bilden ser det inte ut som mer än H&M eller Åhlens i Falun. Det fanns fler affärsbilder men inget sätt se om det rörde sig om den butiken eller inte.
Bilden var orsak min höftning på antalet.
Tallviking gav ett bra och uttömmande svar som lärde mig att det var större, än de uppgifter jag fått fram antydde.
Jag är aldrig i dessa köpcentrum. Därför jag frågade och inte påstod något.
department.png

MBK har jag varit och handlat i många gånger men måste ha missat den butiken Tokyu på 5 våningar, vad säljer dom i den?
Läste att hela MBK skulle göra om till mer Thai inriktade kundkretsvaror.
Nu ser jag vilken butik det är, den gick väl inte så överdrivet bra innan heller eller, och så jävla enorm är den inte, var ju aldrig nån direkt trängsel in dit?
Tror inte @Isan Lover hade en aning om vilken butik det var, han bara såg att en butik i Thailand fått slå igen.
Så nästa gång kommer det låta att 30 miljoner arbetslösa Thai, hela shopping malls slår igen, folk ligger och svälter i drivor på gatorna.

Nu tycker jag det här börjar ta överstyr. Det är tillåtet fråga om saker man inte känner till.
Var snäll och tagga ned.
Den enda frågan var ju hur många arbetar där fem eller, det första påståendet var ju riktat till IL varför ta inn sådana petitesser angående en liten butik är det sådant vi skall skriva om. Den var ju mer allvarlig.
Med ditt första inlägg samt dina efterföljande svar, talar ju om vem du verkligen är.

Den enda frågan var ju hur många arbetar där fem eller, det första påståendet var ju riktat till IL varför ta inn sådana petitesser angående en liten butik är det sådant vi skall skriva om. Den var ju mer allvarlig.
Med ditt första inlägg samt dina efterföljande svar, talar ju om vem du verkligen är.
Nu citerar du mig fel, både i ord och andemening.
Det här var det jag sade:
"Hmm, nu blir det mycket påfyllning i trådarna när vi börjar följa öppnande och stängande av små detaljistbutiker."

Orsaken till gissningen på antalet anställda och storlek butiken har jag förklarat i en annan post. Bild på butiken förslog att den var liten. Det visade sig senare vara fel. Jag tackade också Tallviking för informationen.
Efter det är det andra än jag som driver det här.
Föreslår att detta läggs ned.

Jag gjorde en snabbkoll före jag ställde frågan här, på google maps, enda bild jag då såg var bifogad. I den bilden ser det inte ut som mer än H&M eller Åhlens i Falun. Det fanns fler affärsbilder men inget sätt se om det rörde sig om den butiken eller inte.
Bilden var orsak min höftning på antalet.
Tallviking gav ett bra och uttömmande svar som lärde mig att det var större, än de uppgifter jag fått fram antydde.
Jag är aldrig i dessa köpcentrum. Därför jag frågade och inte påstod något.
department.png
Lite grann som att fäktas med väderkvarnar.
Ibland räcker det med att man medger att man inte hade koll.
Det är efterföljande försvar som blir lite tröttsamt.

Nu ser jag vilken butik det är, den gick väl inte så överdrivet bra innan heller eller, och så jävla enorm är den inte, var ju aldrig nån direkt trängsel in dit?
Tror inte @Isan Lover hade en aning om vilken butik det var, han bara såg att en butik i Thailand fått slå igen.
Så nästa gång kommer det låta att 30 miljoner arbetslösa Thai, hela shopping malls slår igen, folk ligger och svälter i drivor på gatorna.
Nu var väl det så att det var tagits från nyhetsmedia o butiken var tretti år gammal.
Du behöver inte överdriva så.
Men om din sista mening skulle slå in kommer det säkert att stå i nyhetsmedia, o IL refererar till det, fel eller .

Lite grann som att fäktas med väderkvarnar.
Ibland räcker det med att man medger att man inte hade koll.
Det är efterföljande försvar som blir lite tröttsamt.
Tack Micke,
mitt efterföljande försvar var mot påstådd spydighet vilket jag inte kunde förstå då jag ställt en fråga skapad ur den bristfälliga information jag hade. Jag blev rättad och tackade, men sedan fortsatte det från annat håll.
För mig känns det som ett antal personer verkat anse att jag visste mer och bara ville göra dumma inlägg. Det vore en felaktig tro..
Nu kliver jag ur denna diskussion.

Nu var väl det så att det var tagits från nyhetsmedia o butiken var tretti år gammal.
Du behöver inte överdriva så.
Men om din sista mening skulle slå in kommer det säkert att stå i nyhetsmedia, o IL refererar till det, fel eller .
555555 här kommer IL:s Don Quijote till försvar, så låter det redan när han skriver men du är så full av beundran över din vänsterbroder så du ser det inte.
Jag överdriver inte, jag skriver hur IL överdriver när han skriver om tillståndet i Thailand precis som han underdriver när han skriver om Sverige!

Tillbaka
Topp