andrejsdenruskige
Forumveteran
Hej
Då börjar du nog bli dement, för något sådant har jag aldrig påstått.
Mvh isan lover
Nu har jag fått i mig några koppar med demenskaffe.
Så många som möjligt ska smittas.....utanför ditt hushåll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hej
Då börjar du nog bli dement, för något sådant har jag aldrig påstått.
Mvh isan lover
Kollodialt Silver och flockimmunitet is da shit! Hoppas IL har hängslen, dyrt att köpa nya byxor hela tiden.Nu har jag fått i mig några koppar med demenskaffe.
![]()
Byta åsikt stup i kvarten efter tidningars rubriker är vanskligt.Kollodialt Silver och flockimmunitet is da shit! Hoppas IL har hängslen, dyrt att köpa nya byxor hela tiden.
Byta åsikt stup i kvarten efter tidningars rubriker är vanskligt.
Kollodialt Silver och flockimmunitet is da shit! Hoppas IL har hängslen, dyrt att köpa nya byxor hela tiden.
Flockimmunitet är väl slutmålet på sikt. KS fungerar antagligen mot bakterier och svampar men för det här viruset finns det hopp om att den föreliggande behandlingen finns på din gräsmatta - maskrosthé!Kollodialt Silver och flockimmunitet is da shit! Hoppas IL har hängslen, dyrt att köpa nya byxor hela tiden.
Men är ju lätt med dina clove byxor.Är det någon mening att ens försöka dra upp byxorna?
Du skulle nog ta av dina clownskor som du har på fingrarna så kanske dina inlägg skulle bli mer lättbegripliga.Men är ju lätt med dina clove byxor.
Tror att han bor/är skriven i Göteborgstrakten... Var bor du själv eller har valt dig att skriva in dig i? Ett förmånligare land skattemässigt?Det står jag för och jag står även för att du är extremt mån om din bubbla och skiter egentligen i allt så länge det inte drabbar dig eller din håla i Thailand.
Sedan står jag även för att du är mest för att basunera ut floskler.
Nä du men i det sk röda bältet i Bohuslän som min farfar o stenhuggare.Tror att han bor/är skriven i Göteborgstrakten...
HejÄr det någon mening att ens försöka dra upp byxorna?
HejNu har jag fått i mig några koppar med demenskaffe.
![]()
Jag får svara med skärmdumpar.....Hej
Jag fick ett tag för mig att du påstod att det var jag som hade skrivit något, men det var alltså vad en
Ex-stadsepedemiolog gick ut med som du avsåg.
Mvh isan lover
Han är väl skriven i Norrland. Förvisso ett U-land (eller Y-land=klyktattare) men "förmånligt", nja..Tror att han bor/är skriven i Göteborgstrakten... Var bor du själv eller har valt dig att skriva in dig i? Ett förmånligare land skattemässigt?
HejJag får svara med skärmdumpar.....
![]()
Skärmdumpen visar återigen att du bortförklarar dig med att det var någon annan som har påstått något och i detta fall så var det Tegnell.
Att du sedan tycker att det var en "vettig strategi" betyder ju inte alls att du tycker att det är en vettig strategi......men bara när den kommer till din bubbla.
Hej
Ja jag visste ju redan ifrån början att du inte skulle hitta några inlägg ifrån mig där jag hade skrivit det du påstod.
Mvh isan lover
HejÄr du Roland Kotlars son?