Corona viruset sprider sig

Hej

Då börjar du nog bli dement, för något sådant har jag aldrig påstått.

Mvh isan lover

Nu har jag fått i mig några koppar med demenskaffe.
Så många som möjligt ska smittas.....utanför ditt hushåll.

Senil.jpg

Kollodialt Silver och flockimmunitet is da shit! Hoppas IL har hängslen, dyrt att köpa nya byxor hela tiden.
Flockimmunitet är väl slutmålet på sikt. KS fungerar antagligen mot bakterier och svampar men för det här viruset finns det hopp om att den föreliggande behandlingen finns på din gräsmatta - maskrosthé! ;)

Kanske kan behandla cancer dessutom?

Det blev vaccin idag, men det satt långt inne eftersom jag hade lunginflammation för en vecka sedan med antibiotika.
Man ringde till någon konsulterande läkare som sa ok.

Ganska mycket folk och det är öppet för alla över 18.
Det är Sinovac som är det enda alternativet.
Tidigare har några fått J&J men det är slut.
Nu är det varje tisdag och dos två om fyra veckor.

Ordning på basketplan var det, flera olika stationer för registrering och blodtryck.

Klarar dom 500 per gång så finns det hopp.
Kommunen har +80 k innevånare men mer än hälften är under 18.

20210810_100216.jpg
20210810_100220.jpg
20210810_162235.jpg
20210810_162135.jpg

Det står jag för och jag står även för att du är extremt mån om din bubbla och skiter egentligen i allt så länge det inte drabbar dig eller din håla i Thailand.
Sedan står jag även för att du är mest för att basunera ut floskler.
Tror att han bor/är skriven i Göteborgstrakten... Var bor du själv eller har valt dig att skriva in dig i? Ett förmånligare land skattemässigt?

Senast ändrad:
Hej

Jag fick ett tag för mig att du påstod att det var jag som hade skrivit något, men det var alltså vad en
Ex-stadsepedemiolog gick ut med som du avsåg.

Mvh isan lover
Jag får svara med skärmdumpar.....

Senil 2.jpg

Skärmdumpen visar återigen att du bortförklarar dig med att det var någon annan som har påstått något och i detta fall så var det Tegnell.
Att du sedan tycker att det var en "vettig strategi" betyder ju inte alls att du tycker att det är en vettig strategi......men bara när den kommer till din bubbla.

Jag får svara med skärmdumpar.....

Senil 2.jpg

Skärmdumpen visar återigen att du bortförklarar dig med att det var någon annan som har påstått något och i detta fall så var det Tegnell.
Att du sedan tycker att det var en "vettig strategi" betyder ju inte alls att du tycker att det är en vettig strategi......men bara när den kommer till din bubbla.
Hej

Ja jag visste ju redan ifrån början att du inte skulle hitta några inlägg ifrån mig där jag hade skrivit det du påstod.

Mvh isan lover

Tillbaka
Topp