Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
I Hong Kong uppges 6 000 ha dött med covid-19 bara i år och nu har man tydligen problem med att få fram tillräckligt med kistor och man erbjuder nu kistor i kartong.
Coronaviruset tar fart på nytt i Asien. I Kina beskrivs utbrottet som det största sedan starten i Wuhan. Kistorna är snart slut i Hongkong och Shanghai förlänge
Om du med här menar Sverige så förstår jag inte, menar du att dom mörkar resultat? Det tror jag inte ett spår av, då har du nog läst på samnytt eller liknande
Om du med här menar Sverige så förstår jag inte, menar du att dom mörkar resultat? Det tror jag inte ett spår av, då har du nog läst på samnytt eller liknande
God morgon/eftermiddag, var en hel del "transparans" som stängdes när vi blev tagna på sängen för 1,5 år sedan...Mycket för att inblandade myndigheter ska få jobba/organisera sig ostört. Kommissionens rapport är en diger läsning om bl.a ansvar, kommunicering och handling. Samt den strategi som tog oss in i immunitet för den hela massan. Nåt "samhälls nytt" ser jag inte i detta.
På gång redan, utbyggnaden av elförsörjningen via massiva vindkraftparker i höga naturvärden ger "prickar" av alla de slag. Den här strömmen går inte att balansera som det ser ut i dagens teknik, källa KTH.
A new Covid variant has been found in the UK, the World Health Organisation said in its latest report. The new mutant, called XE, may be more transmissible than any strain of COVID-19, the health body said.
Thailand on Saturday reported its first case of Omicron XE, a combination of two previous versions of the Omicron variant, shortly after the World Health Organisation (WHO) warned about the new hybrid.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.