SatanG
Forumveteran
Standardsvar från de som håller sig till "alternativ media".....
Imponerande att du kan det så väl när du inte håller till där

/ SatanG
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Och det där är väl ett standardsvar från en som bara läser statskontrollerad media!Standardsvar från de som håller sig till "alternativ media".....
Är inte rädd för eller känner avsky för varken bögpar eller fluglarver, maggot fiskar jag med och bögpar finns massor i det land jag lever i, men håller gärna en meters lucka till de sistnämda, uttrycket som i lumpen användes "inga bögavstånd " är idag ett helt "icke utryck " från en drillmästareOch det där är väl ett standardsvar från en som bara läser statskontrollerad media!
Den aktuella artikeln är ju inget "hittepå" och motsvarande tankar har tidigare lyfts av välmeriterade forskare, sedan återstår att se om vi kommer att få se dessa effekter i stor omfattning.
SARS-CoV-2 vaccination diversifies the CD4+ spike-reactive T cell repertoire in patients with prior SARS-CoV-2 infection
Här var en annan medicinsk nyhet om PK-media antagligen aldrig kommer att ta upp. Skönt att veta att man är helt frisk och reagerar naturligt på det som PK-media vill få oss att kalla en fobi.(Ni andra kan ju spralla i Pride-tåget och ha det så kul.
)
Studie: Bögpar och fluglarver lika skrämmande
Salivprover visar: Homofobi kan vara naturligt. Åsynen av hånglande män framkallar samma α-amylasnivåer som fluglarver och otäcka maskar, hos heterosexuella män
Åldern kan ha en viss betydelse.Källa på det, tack! Jag har fått 4 doser och har precis lika dåligt minne som tidigare.
Jag har själv fått 3 sprutor. De första två var Phizer och togs med 2,5 månads mellanrum och den tredje boostersprutan (Moderna) fick jag lite över 5 månader efter andra sprutan. Det är väl lite så de skriver om i artikeln och det är väl också såsom sjukvården i Sverige också har förordat.
- Regulators in Europe say getting too many COVID-19 booster shots may actually weaken your immune response.
![]()
How to Tell If You're Fully Vaccinated Against COVID-19
Keeping up with COVID-19 booster eligibility can be tough. If you're not sure what "fully vaccinated" means these days, our guide can help.www.healthline.com
Hepatit B kan väl knappast liknas vid Covidvirus, orkar inte redogöra om varför, sök på nätet om smittvägar mm så förstår du vad jag antyder . Visst kan du säkert få Covid om du har sex med en som är sjuk, du kan vara bärare av det utan att ha symptom, men där avstannar väl likheterna mellan dessa virusJag har själv fått 3 sprutor. De första två var Phizer och togs med 2,5 månads mellanrum och den tredje boostersprutan (Moderna) fick jag lite över 5 månader efter andra sprutan. Det är väl lite så de skriver om i artikeln och det är väl också såsom sjukvården i Sverige också har förordat.
De har inte gått in i detalj varför man kan göra liknelser mellan hepatit b och ett droppsmittevirus. För mig dyker då frågan upp om man överhuvudtaget kan göra den liknelsen. Kanske någon biomedicinare/läkare här på forumet som kan redogöra för det?
Finns många medicinska undersökningar som fastställer att " fullvaccinerade" drabbades mer av Omicron än de som inte blivit vaccinerade alls eller bara en dos.
- Regulators in Europe say getting too many COVID-19 booster shots may actually weaken your immune response.
![]()
How to Tell If You're Fully Vaccinated Against COVID-19
Keeping up with COVID-19 booster eligibility can be tough. If you're not sure what "fully vaccinated" means these days, our guide can help.www.healthline.com
Säg inte det, Aftonbladet och Expressen är det mest länkade till på forumet märkligt nog.Jag som har varit en vaccinförespråkare börjar nu vackla i min tro, kanske har många påverkats av att tjäna stora belopp eller för att skydda sin tjänsteställning. Obs att detta är en artikel från Alternativ media, mao. inte trovärdig såsom exempelvis Expressen eller Aftonbladet
![]()
Läkargrupp: FHM har mörkat om över 900 vaccindöda
Vaccinerade dödsfall klassas som ovaccinerade. "Har kraftigt förskönat bilden av vaccinationsprogrammet."www.friatider.se
Jag som har varit en vaccinförespråkare börjar nu vackla i min tro, kanske har många påverkats av att tjäna stora belopp eller för att skydda sin tjänsteställning. Obs att detta är en artikel från Alternativ media, mao. inte trovärdig såsom exempelvis Expressen eller Aftonbladet
![]()
Läkargrupp: FHM har mörkat om över 900 vaccindöda
Vaccinerade dödsfall klassas som ovaccinerade. "Har kraftigt förskönat bilden av vaccinationsprogrammet."www.friatider.se
Men Thailand Pass skall vara kvar antar jag samt masklagen ??Pandemin kan bli endemi i Thailand i mitten på juni, två veckor tidigare än väntat.
Thailand plans to declare Covid-19 endemic earlier than expected
Kan tydligen undvikas om man undviker att idka sodomi med afrikanska män?
Ja det lutar väl åt det just nu men detta är Thailand så det kan ändra sig i morgon.Men Thailand Pass skall vara kvar antar jag samt masklagen ??
Ja, Thailand Pass-kravet upphör den 1 juni för thailändska återvändande, men inte för utlänningar.Men Thailand Pass skall vara kvar antar jag samt masklagen ??
Så typiskt rasistiskt Thailändskt, helt utan logik dessutom, skillnaden rent praktiskt ät att vi skall kunna visa en försäkring, lägg det på visum ansökan då, eller på passkontrollen. Som det är nu kan många iutan datakunskap nte klara en Thailand -pass ansökan, då skor sig agenter genom detta, 1000 sek för en Thailand Pass ansökan genom exempelvis Alla Visum, andra än mer kostsamma, inte alls genomtänkt om man vill ha hit turisterJa, Thailand Pass-kravet upphör den 1 juni för thailändska återvändande, men inte för utlänningar.
Thailand Pass scrapped for Thais, faster approval for foreigners
Tycker det är helt logiskt.Så typiskt rasistiskt Thailändskt, helt utan logik dessutom, skillnaden rent praktiskt ät att vi skall kunna visa en försäkring, lägg det på visum ansökan då, eller på passkontrollen. Som det är nu kan många iutan datakunskap nte klara en Thailand -pass ansökan, då skor sig agenter genom detta, 1000 sek för en Thailand Pass ansökan genom exempelvis Alla Visum, andra än mer kostsamma, inte alls genomtänkt om man vill ha hit turister