Corona viruset sprider sig

Ja visst finns det risker med vacciner men med alla de miljarder doser som tagits i världen är nog biverkningarna ganska få.
Är du uppe tidigt eller har du inte gått och lagt dig?;)
Spelar ingen roll om jag är uppe sent eller vaknat tidigt, gällande Astra borde du väl känna till att det fasades ut i Sverige efter dödsfall på unga friska och så även i Norge.

Skulle inte låtit min son ta något av barnvaccinerna som är obligatoriska om det var en risk att han dog om han tog dom, men det är framarbetade vacciner man vet att är säkra.

Ett vaccine har inte testats riktigt om man riskerar att dö när man vaccinerar sig!!
Ja, om man inte tillhör någon utsatt riskgrupp så skall man nog hålla sig ifrån de där bromsmedicinerna. Även om det inte är så många av de unga som drabbas svårt av proppar och hjärtfel, så verkar det vara fler än de som far illa av coviden. Sedan vet man ju ännu inte vad som händer på lång sikt, finns statistik på att fertiliteten hos kvinnor kan försämras etc.

Är du bara skeptisk mot covidvaccinet eller är du skeptisk mot vaccin överlag?
Eller är du bara emot att läkemedelsindustrin tjänar pengar?

Det har ju hänt en del inom vaccinforskningen sedan 1796.

Jag är skeptisk mot just detta vaccin samt att det finns tecken på att inte bara läkemedelsbolagen tjänar slantar, utan även att tjänstemän ser ut att kunna ha blivit mutade. Läs artikeln så kanske det klarnar, artikeln kan ju naturligtvis vara vinklad men tiden får väl utvisa

Ja visst finns det risker med vacciner men med alla de miljarder doser som tagits i världen är nog biverkningarna ganska få.
Är du uppe tidigt eller har du inte gått och lagt dig?;)
Hej

Ja det är väl få om ens något vaccin som har getts till så många under så kort tid som dessa nu under pandemin, skulle det finnas några allvarliga och omfattande biverkningar borde väl dessa ha märkts av.

Mvh isan lover

Jag är skeptisk mot just detta vaccin samt att det finns tecken på att inte bara läkemedelsbolagen tjänar slantar, utan även att tjänstemän ser ut att kunna ha blivit mutade. Läs artikeln så kanske det klarnar, artikeln kan ju naturligtvis vara vinklad men tiden får väl utvisa
Jag har läst artikeln och det enda som framgår av den är att det startats en utredning.. så det är ju bara spekulationer än så länge.
Fria Tider är väl inte sämre på att vinkla än någon annan media.
Så som du säger..tiden får utvisa.
Men det skulle inte förvåna mig om det ligger en del sanning bakom spekulationerna.

Jag har läst artikeln och det enda som framgår av den är att det startats en utredning.. så det är ju bara spekulationer än så länge.
Fria Tider är väl inte sämre på att vinkla än någon annan media.
Så som du säger..tiden får utvisa.
Men det skulle inte förvåna mig om det ligger en del sanning bakom spekulationerna.
Brukar ligga något bakom när en utredning startar.
Är ju inte som att jag säger nox har snott 50 spänn av mig och en utredning startas.
Drar en utredning igång som antagligen kommer kosta miljoner brukar man ha något på fötterna...

Brukar ligga något bakom när en utredning startar.
Är ju inte som att jag säger nox har snott 50 spänn av mig och en utredning startas.
Drar en utredning igång som antagligen kommer kosta miljoner brukar man ha något på fötterna...
Det blir väl inte mindre spekulationer för det.
ingen är väl dömd ännu?

Här är en artikel till om EU:s köp av covid-19- vaccin… den kan ju naturligtvis vara vinklad men tiden får väl utvisa.;)

Trodde ju ansiktsmaskkravet försvann 1st Oktober men är ju bara emergency decree.
Maskkravet gäller par veckor igen tills det publiceras i Royal Gazette.
Fast ser inne i Pattaya är det lite maskanvändande men här i förorten använder alla.
Står att bötesbeloppen på 6000-20.000 gäller i lag tills blivit publicerat i Royal Gazette att masktvånget är borta och kan ta 2-3 veckor till.

Tillbaka
Topp