Corona viruset sprider sig

jag är ingen expert, är varken Styrman eller Doctor. men att något är fel med hela vaccincirkusen har jag kommit till insikt om. Fortfarande finns det folk som tror att det skyddar, inget visar idag poå att det skyddar mot de nya varianter som kommer hela tiden, ursprungs Coviden kanske vaccinet var verksamt mot men på sjukhusen i Sverige ser man ingen som heslt skillnad på vaccinerade eller ovaccinerade. Till och med att man ser att de som fått många vaccinationer verkar vara mer mottagliga för smittan , dvs sämre immunitet , varför då ta mer av vaccinet , Inte jag i alla fall
En bra poäng där, men du må va medveten om att att ställnings tagandet då "kan" medföra framtida komplikationer i din hälsa o immunitet framledes...

Det som är helt åt helv är att Chineserna tillåts flyga endast vaccinerade med Sinovac som visats sig vara helt odugligt . Det innebär som jag ser det en ny pandemi som kommer att drabba Thailand hårt från början
Jag tror du ogillar kineser mer än virus.

Personligen är jag övertygad om att Sinovac var ett bättre vaccin än de genmodifierade amerikanska.

Men båda vaccinerna är odugliga efter så lång tid och nya varianter.

jag är ingen expert, är varken Styrman eller Doctor. men att något är fel med hela vaccincirkusen har jag kommit till insikt om. Fortfarande finns det folk som tror att det skyddar, inget visar idag poå att det skyddar mot de nya varianter som kommer hela tiden, ursprungs Coviden kanske vaccinet var verksamt mot men på sjukhusen i Sverige ser man ingen som heslt skillnad på vaccinerade eller ovaccinerade. Till och med att man ser att de som fått många vaccinationer verkar vara mer mottagliga för smittan , dvs sämre immunitet , varför då ta mer av vaccinet , Inte jag i alla fall
Du är ju vaktmästare och har väl gedigen kunskap i det mesta 55555.

Så där ja! Nu fick jag och @PanPan en känga igen. Det jag tycker är kul är att du gått från att bära mask i affären till att säga att covid snudd på är bluff. Som vanligt svart eller vitt för dig, inga gråzoner. Kul att du kunnat ändra dig i alla fall :) :thumbsup:

Som någon skrev country of U-turn, hälsoministern är väl värst.
1 timma sen.

Anutin Charnvirakul told reporters proof of vaccination was not needed as there was sufficient immunization globally, while those not vaccinated would be granted entry without restriction.

.

Screenshot_20230109_073832_Facebook.jpg

Det som är helt åt helv är att Chineserna tillåts flyga endast vaccinerade med Sinovac som visats sig vara helt odugligt . Det innebär som jag ser det en ny pandemi som kommer att drabba Thailand hårt från början

De flesta vaccin är väl odugliga, så om det är Sinovac, Pfizer eller Stimorol Peppermint man har tagit mot covid, är ju egentligen ointressant

Så där ja! Nu fick jag och @PanPan en känga igen. Det jag tycker är kul är att du gått från att bära mask i affären till att säga att covid snudd på är bluff. Som vanligt svart eller vitt för dig, inga gråzoner. Kul att du kunnat ändra dig i alla fall :) :thumbsup:
Detta med mask har jag redan skrivit om , jag använde en vanlig Mask P3 inte en riktig mask och inte heller ett munskydd, att vissa här går på allt när man driver med folk är ju defakto inte mitt fel, ingen djäkel går väl runt med skyddsmask 90 på stan. Att det var farligt som fasen samt väldigt osäkert med första Coviden står jag fortfarande för. Men Omicron är inte lika allvarlig samt att vaccinet gör varken till eller från, den åsikten står jag även nu för. Detta med China viruset vet vi heller inte hur det är med, och Sinovac har ju tydligen bevisats helt odugligt, var skrev jag att Covidviruset är en bluff , det får du gärna visa på, Vaccinet är mer eller mindre en bluff , i alla fall mot Omicron , det säger även en hel del sjukhuspersonal , hjälper nada

Detta med mask har jag redan skrivit om , jag använde en vanlig Mask P3 inte en riktig mask och inte heller ett munskydd, att vissa här går på allt är ju inte mitt fel, ingen djäkel går väl runt med skyddsmask 90 på stan. Att det var farligt som fasen samt väldigt osäkert med första Coviden står jag fortfarande för. men Omicron är inte lika allvarlig samt att vaccinet gör varken till eller från, den åsikten står jag även nu för
Utifrån tolkas dina budskap annorlunda ;) Kan ju bero på hur du uttrycker dig :)
Var nog fler än jag som såg framför sig dig gå runt i affären med skyddsmask 90 :laugh2:

Utifrån tolkas dina budskap annorlunda ;) Kan ju bero på hur du uttrycker dig :)
Var nog fler än jag som såg framför sig dig gå runt i affären med skyddsmask 90 :laugh2:
Upp till dem som gick på detta , ingen som har sett mig går runt med skyddsmask då det aldrig skett , men en halvmask P3 har jag använt , och det var nog klokt i början, speciellt då ingen visste varken bu eller bä
En sådan som bilden visar är en halvmask P3 , skyddar mycket bra och den använde jag flitigt, även andra som gjorde
1673251377963.png

Tillbaka
Topp