Corona viruset sprider sig

Hej

Och du publicerar mest sånt som du själv inte gillar och motsäger det du själv påstår menar du? 555

Mvh isan lover
Nja, vet inte om jag postade lika många positiva inlägg som du gjorde om sossarnas guru dom du gjorde.
Sen blev Löfven less på honom och gav han sparken.

Tror jag var mer balanserad än du var över hysteri och propaganda från Pfizer.

Nja, vet inte om jag postade lika många positiva inlägg som du gjorde om sossarnas guru dom du gjorde.
Sen blev Löfven less på honom och gav han sparken.

Tror jag var mer balanserad än du var över hysteri och propaganda från Pfizer.
Hej

Balanserad, du ville ju stänga ned både skolor, köpcenter, arbetsplatser och restaturanger, det var tur för sverige, skolbarnen, företagen och dom anställda att du inte fick som du ville, dessutom idiotförklarade du Anders Tegnell som sen visade sig få mer rätt än sina motsvarigheter i europa och världen.

Mvh isan lover

Från och med den 1 mars gäller nya rekommendationer kring vaccin mot covid-19. Bland annat slopas rekommendationen om en påfyllnadsdos för friska personer mellan 18 och 49 år.
Ingen påfyllnads för mig då.

Nya bud från FHM nu...
SmartSelect_20230301_092122_upday.jpg

Tystnad i media om den stora överdödligheten hos personer som vaccinerats.
Tystnaden gör mig tveksam till att ta flera sprutor.

Redan tidig, var det många forskare som hävdade att detta virus hade väldigt låg sannolikhet för att skapas "naturligt". Varför skulle det vara så konstigt med en labbläcka till intilliggande matmarknad? Det gick ju tidigt politik i viruset så det blev närmast omöjligt att undersöka det objektivt, taktiken att utmåla alla med alternativa teorier som foliehattar är framgångsrik - men vi lär oss att tiden mellan en konspirationsteori och sanning blir allt kortare.En konspirationteori

Alltså ingen spruta före hösten. Den tar jag om det är modifierat vaccin mot de nya varianterna, inte annars.
Själv tar jag ingen mer överhuvudtaget, djäkla bluff detta med vaccinet, det inser även nu massor av vårdpersomal i Sverige, Fler fullvaccinerade på sjukan än ovaccinerade, och då jämför man patienter i samma åldersgrupp. Den ekonomiska eliten har satsat massor av slantar i vaccintillverkningen och sen spridit lögnen om vaccinets fördelar till hela världens befolkning, det är min fasta övertygelse

Jag har under pandemin följt ”Dr. John Campbell” på YouTube. Han har granskat rapporter från hela Världen och förklara dem på ett begripligt sätt. När han rekommenderar vitamin D tror jag på honom.
Solar du samt äter sunt med mycket fisk så behöver du knappast tillskott , vitamin D är väl inte vattenlöslig, så kan mao överdoseras
Intoxikation med D-vitamin är mycket ovanligt. För höga D-vitamindoser kan leda till hyperkalcemi, kalciuminlagring i njurarna och njursvikt. Doser på ≥ 50 000 IE/dag kan höja 25(OH)D över 374 nmol/L (150 ng/ml) och leda till hyperkalcemi och hyperfosfatemi.

Tillbaka
Topp