Förarprov bil + mc

Någon som vet vart de säljer studiematerial för förarprov? A + B
Om du avser Thailand, så i de flesta bokshoppar , I Pattaya finns en bokshop längst ner vid utgången till Garaget , I KhonKaen finns det bla. i fairy Plaza, där vet jag att detta studiematerial finns, men om det gäller en Thai som skall ta körkort , kontakta i stället en körskola, finns bla. i Pattis, Min fru betalade 5000 bath för två veckors kurs inklusive uppkörning till bil

Någon som vet vart de säljer studiematerial för förarprov? A + B
Om du menar den teoretiska biten, så räcker det med att titta på den obligatoriska videon, sedan gör du teorin på en dator. Allternativt så har du redan ett svenskt kk, då slipper du teoribiten. Den praktiska 'uppkörningen' är ett skämt. Klarar du inte den så ska/bör du inte tillhandahållas ett kk.

Om du menar den teoretiska biten, så räcker det med att titta på den obligatoriska videon, sedan gör du teorin på en dator. Allternativt så har du redan ett svenskt kk, då slipper du teoribiten. Den praktiska 'uppkörningen' är ett skämt. Klarar du inte den så ska/bör du inte tillhandahållas ett kk.
Instämmer helt :thumbsup:

Om du menar den teoretiska biten, så räcker det med att titta på den obligatoriska videon, sedan gör du teorin på en dator. Allternativt så har du redan ett svenskt kk, då slipper du teoribiten. Den praktiska 'uppkörningen' är ett skämt. Klarar du inte den så ska/bör du inte tillhandahållas ett

Efterssom jag behöver förnya mitt om dryga månaden så tänkte jag göra "shorttetstet" i god tid då det sedan gäller i sex månader, Däkla skit med deras data system, jag kan registrera mig med mitt Thai ID men sedan kommer jag inte längre när jag skall logga in. fel födelsedatum påstår de. Men de accepgterar det vid registrering men inte vid inloggning. Fn vet hur jag skall gå vidare , undrar om man kan göra det med passnumret. Någon som gjort detta utan ett Thai ID

Efterssom jag behöver förnya mitt om dryga månaden så tänkte jag göra "shorttetstet" i god tid då det sedan gäller i sex månader, Däkla skit med deras data system, jag kan registrera mig med mitt Thai ID men sedan kommer jag inte längre när jag skall logga in. fel födelsedatum påstår de. Men de accepgterar det vid registrering men inte vid inloggning. Fn vet hur jag skall gå vidare , undrar om man kan göra det med passnumret. Någon som gjort detta utan ett Thai ID
Färdigt , frugans dotter använde Traffic Ofgfice dator och hade inga problem att fixa provet åt mig , QR koden klar

Fick en fråga av en Svensk polare igår, huruvida jag visste om en utlänning får köra lätt lastbil eller lastbil, hur dessa gradera angående behörigheter samt om en utlänning får ta ett sånt kk , Att jobba som chaffis åt firma är inte aktuellt men just detta att köra . Någon som har koll , inte som tror sig ha koll, mitt KK gäller ju upp till och med Minivan :)

Liknande trådar

A
Svar
3
Visningar
2 K
Anonym
A

Tillbaka
Topp