Big Joke’s bil beskjuten.

Just kunskapen om massage och massageställen, får jag erkänna att jag vet nada. Tror nu inte att allmänbildningen om Thailand hade berikats nämnvärt av denna kunskap :p

Men en fotmassage och upp till knäna på stranden Koh Samet va en höjdare, tyvärr verkar den verksamheten helt upphört;)

Den verksamheten finns kvar överallt. Men du får stå ut med att du måste betala för tjänsten trots dubbla prislistor och du behöver sitta bland skräp, plast och bråte medans massagen utförs.

Tror att det är ganska oberoende av rang och titel ;)

Misstänker att gubbarna med "Ikväll får 63 svenskar gonorré" t-shirts och solhatt som knallar in inte tillhör toppen av den thailändska militären eller politiken :p

Hej

Själv tror jag inte att dessa har en chans att komma in på något av dom massageställen, thehus eller andra inrättningar som den Thailändska eliten använder för att stilla sitt sexbehov, Bangkok eliten skulle aldrig kunna tänka sig att dela tjejer med turister.

Mvh isan lover

• Like
Reactions: Baa
Hej

Själv tror jag inte att dessa har en chans att komma in på något av dom massageställen, thehus eller andra inrättningar som den Thailändska eliten använder för att stilla sitt sexbehov, Bangkok eliten skulle aldrig kunna tänka sig att dela tjejer med turister.

Mvh isan lover

Vad är det för elitmassage du pratar om?
Är ju inget problem att komma in på de finare ställena, har själv gjort "fältstudier" på många av dom bl.a. runt Ratchada rd.

/ SatanG

Har varit på massage många grr , med och utan frugan , undrar vad ni har för kunskap om Thailand , Thailändare går ofta på massage , inget som behöver vara sex inblandat , bara i skallen på gamla snuskhumrar, döljer sig nog en del sexköp bakom folk med dessa tankar ..
Det finns säkert några salonger som inte erbjuder sex, men jag hävdar att de är i minoritet.
De som driver stället kanske bara masserar och i te erbjuder sex, men de har en lista för intresserade, där finns det bilder av olika tjejer som du kan välja som massör och kan garantera att deras VD är inte någon högskola där massörer utbildas.
Däremot tror jag att de som masserer på stränder är rätt sesiösa, fast vet inte.
Har frågat detta från så många thai män och kvinnor och alla säger salonger är samma som sexchop.
Det var en ung tjej som förklarare detta för mig ingående och ja hon jobbar som massör och masserade mig flera gånger för hon var duktig, och hon tyckte jag var underlig som inte ville ha sex, eller kärlek som hon sa.
Så salonger är ofta även en sexhop, tyvärr eller inte vad vet jag. :p

Sedan måste jag sagä att massagekliniker är helt annan sak. De ligger ofta nära sjukhus.
Där finns bara proffs och de kan sin sak.
Dit går vi ofta för Noi får fri massage en gång i månaden feikortet innefattar familjen med (mig) plus hennes mamma.
Förut fick jag punga ut 250bath för två timmars massage suck, det gör ont för en som har bott nära tjugo år i Småland för gratis är gott. ;):cool::p:D

Det finns säkert några salonger som inte erbjuder sex, men jag hävdar att de är i minoritet.
De som driver stället kanske bara masserar och i te erbjuder sex, men de har en lista för intresserade, där finns det bilder av olika tjejer som du kan välja som massör och kan garantera att deras VD är inte någon högskola där massörer utbildas.
Däremot tror jag att de som masserer på stränder är rätt sesiösa, fast vet inte.
Har frågat detta från så många thai män och kvinnor och alla säger salonger är samma som sexchop.
Det var en ung tjej som förklarare detta för mig ingående och ja hon jobbar som massör och masserade mig flera gånger för hon var duktig, och hon tyckte jag var underlig som inte ville ha sex, eller kärlek som hon sa.
Så salonger är ofta även en sexhop, tyvärr eller inte vad vet jag. :p
Du skriver vad vet jag , många kanske och tror , men jag påstår att du har helt fel , finns väldigt många , till och med i Pattaya som inte erbjuder ens ett handjobb ,, kan visa dig minst ett dussin som jag vet säkert inte erbjuder , går ofta till dessa , har problem i nacken efter en Whiplash på 80 talet och mår bra av massage i skuldror samt nacke , olja då naturligtvis samt jamong (grönt massage liniment ) .. tyvärr värre i Sverige vill jag påstå , svårt att hitta seriös här , men finns naturligtvis även dessa

Vad är det för elitmassage du pratar om?
Är ju inget problem att komma in på de finare ställena, har själv gjort "fältstudier" på många av dom bl.a. runt Ratchada rd.

/ SatanG

Hej

Den dag du delar damer och bastu med den Kinesiska affärs eliten i Bangkok, regeringsmedlemmar, generaler och ledande polischefer ska jag nog kunna lova att äta upp den berömda hatten.

Visst är falanger välkomna på dom flesta massageställen och bordeller av ganska hög klass, men det finns ställen som det är helt otänkbart att någon med "Ikväll får 63 svenskar gonorré" t-shirts och solhatt knallar in”, det är helkört minst sagt, det är bara att inse att det finns ställen för folk i den absoluta toppen, visserligen är väl Big Joke lite i frysboxen just nu, men troligen inte så mycket att han behöver dela damer med falanger som bär "Ikväll får 63 svenskar gonorré" t-shirts och solhatt som knallar in”, men har vi någon på forumet som är buksvåger med Big Joke, Prayuth, klockmannen, Singhaägaren eller någon annan potentat så ta gärna en selfie med någon av dom vid nästa besök på deras favoritställe.

Mvh isan lover

Hej

Den dag du delar damer och bastu med den Kinesiska affärs eliten i Bangkok, regeringsmedlemmar, generaler och ledande polischefer ska jag nog kunna lova att äta upp den berömda hatten.

Visst är falanger välkomna på dom flesta massageställen och bordeller av ganska hög klass, men det finns ställen som det är helt otänkbart att någon med "Ikväll får 63 svenskar gonorré" t-shirts och solhatt knallar in”, det är helkört minst sagt, det är bara att inse att det finns ställen för folk i den absoluta toppen, visserligen är väl Big Joke lite i frysboxen just nu, men troligen inte så mycket att han behöver dela damer med falanger som bär "Ikväll får 63 svenskar gonorré" t-shirts och solhatt som knallar in”, men har vi någon på forumet som är buksvåger med Big Joke, Prayuth, klockmannen, Singhaägaren eller någon annan potentat så ta gärna en selfie med någon av dom vid nästa besök på deras favoritställe.

Mvh isan lover

Lovar du att äta upp hatten på video om en forummedlem här lägger upp kort ihop med en general taget i privata sammanhang?

Lovar du att äta upp hatten på video om en forummedlem här lägger upp kort ihop med en general taget i privata sammanhang?

Hej

Man ska väl alltid vara försiktig med sånt här, men med den erfarenhet jag har i ämnet ser jag det som helt osannolikt att en turist med solhatt och en t-shirt med texten ”Ikväll får 63 svenskar gonorré” bara kan knalla in på amma bordell (massagessalong) som högt uppsatta regeringsmedlemmar, generaler och polischefer, det fungerar helt enkelt inte så.

Mvh isan lover

Hej

Man ska väl alltid vara försiktig med sånt här, men med den erfarenhet jag har i ämnet ser jag det som helt osannolikt att en turist med solhatt och en t-shirt med texten ”Ikväll får 63 svenskar gonorré” bara kan knalla in på amma bordell (massagessalong) som högt uppsatta regeringsmedlemmar, generaler och polischefer, det fungerar helt enkelt inte så.

Mvh isan lover

Ja om t-shirten och bordell är ett måste blir det svårare :(

Sen är det inte alla "storfräsare" som sysslar med sånt heller. Finns allt vanliga familjefolk också även i de högre leden.

Hej

Det gäller nog i ganska många länder men i Thailand är enligt tidigare undersökningar ca 80% av dom gifta männen otrogna, köper sex, har älskarinnor (Mia noi) o.s.v, landets högst uppsatta person har ex.vis ibland haft hundratals älskarinnor och varit far till flera hundra barn o.s.v, så det är lite annorlunda spelregler här.

Nästan alla Thailändska män jag har lärt känna under mina 35 års resor till landet har haft relationer vid sidan om sin fru, besökt karaokebarer, bordeller, massagesalonger eller haft Mia Noi,s o.s.v, det gäller både två f.d svärfar, flera morbröder, grannar, vänner, poliser, lärare, tjänstemän. militärer m.m, det är näst intill ett kroniskt problem.

Mvh isan lover

Liknande trådar

A
Svar
312
Visningar
17 K
A
G
Svar
9
Visningar