Big Joke’s bil beskjuten.

Hej

Big Joke är tydligen tillbaka ifrån sin utlandsvistelse och återtar sin inaktiva tjänst hos PM Prayut som speciell rådgivare.

Mvh isan lover

Hej

Big Joke är fortfarande missnöjd med sin omplacering till en inre inaktiv tjänst som Prayut själv beordrade, han har därför beslutat att väcka åtal mot Prayut eftersom han anser omplaceringen sakna skäl, han har inte heller fått någon förklaring till omplaceringen, inte heller sägs han ha varit inblandad i korruption eller något liknande som skulle kunna utgöra skäl till åtgärder.

Mvh isan lover

Vad är det för elitmassage du pratar om?
Är ju inget problem att komma in på de finare ställena, har själv gjort "fältstudier" på många av dom bl.a. runt Ratchada rd.

/ SatanG
Haha IL skrev att de rika inte vill "dela" sina tjejer med turister. På Ratchada finns ju nästan bara Japaner. De bor ju fan där t.o.m. istället för på hotell.

Bodde på Ratchada soi 7 bakom Big C sedan på Rhytm condominium en bit bort. 2 år totalt. Det är ett trevligt område med tex The Street där nan kan käka billigt o gott.

Haha IL skrev att de rika inte vill "dela" sina tjejer med turister. På Ratchada finns ju nästan bara Japaner. De bor ju fan där t.o.m. istället för på hotell.

Bodde på Ratchada soi 7 bakom Big C sedan på Rhytm condominium en bit bort. 2 år totalt. Det är ett trevligt område med tex The Street där nan kan käka billigt o gott.

Hej

Haha, tror inte ett ögonblick på att dessa Japaner delar kvinnor och massageställen med Regeringen, militärledningen och den yppersta eliten i Bangkok, men att det finns både bra mat och massageställen för alla nationaliteter är vi överens om, men att Prayut, Prawit och landets högsta generaler blandar sig med Japaner eller andra utlänningar när dom är ute i såna här ärenden tror jag inte alls på.

Chansen att stöta på och få dela kvinnor, bastu och mzassgeställe med landet ledningoch elit för en turist är nog ungefär lika stor som att få en Eurojackpot på lotto.

Mvh isan lover

Senast ändrad:
Hej

Haha, tror inte ett ögonblick på att dessa Japaner delar kvinnor och massageställen med Regeringen, militärledningen och den yppersta eliten i Bangkok, men att det finns både bra mat och massageställen för alla nationaliteter är vi överens om, men att Prayut, Prawit och landets högsta generaler blandar sig med Japaner eller andra utlänningar när dom är ute i såna här ärenden tror jag inte alls på.

Chansen att stöta på och få dela kvinnor, bastu och mzassgeställe med landet ledningoch elit för en turist är nog ungefär lika stor som att få en Eurojackpot på lotto.

Mvh isan lover
För mig personligen finns det inte en chans jag skulle vilja dela med varken påve, presidenter eller annan ledningselit, eller ens med utedrivare för den delen.
Jag är inte intresserad av Swingrörelsen så som du verkar vara inne på.
Min kvinna har jag för mig själv, punkt.

För mig personligen finns det inte en chans jag skulle vilja dela med varken påve, presidenter eller annan ledningselit, eller ens med utedrivare för den delen.
Jag är inte intresserad av Swingrörelsen så som du verkar vara inne på.
Min kvinna har jag för mig själv, punkt.

Hej

Det handlade nog mer om man som turist och utlänning ens får den möjligheten, en del tycks ju tro det men själv delar jag inte den uppfattningen.

Mvh isan lover

Hej

Mvh isan lover
Och japaneser vill absolut inte blanda sig med andra nationaliteter.
Tom i Pattaya har jag sett bar med skylt "only for Japanese" och i Japan är det inte ovanligt på Restauranger och dylikt, var iaf inte 2006 när jag var i Yokohama.

Hej

Följetongen med Big Joke fortsätter, i september lämnade han in en anmälan mot Prayut efter att ha tagits ur tjänst utan förklaring, nu har han återgått i en tjänst på Royal Thai Police huvudkontor, hans grad blir ” assistant police chief”
med någon typ av rådgivande roll.

'Big Joke' gets new position at police HQ​

PUBLISHED : 17 MAR 2021 AT 18:08
WRITER: ONLINE REPORTERS
Pol Lt Gen Surachate Hakparn will return to the police headquarters next month in a newly created position. (Bangkok Post file photo)

Pol Lt Gen Surachate Hakparn will return to the police headquarters next month in a newly created position. (Bangkok Post file photo)

Surachate 'Big Joke' Hakparn will work in an advisory position, Prime Minister Prayut Chan-o-cha said on Wednesday, confirming speculation that he would be assigned to a new position at the police head office.
Gen Prayut Chan-o-cha said the Police Commission meeting on Wednesday approved the return of Pol Lt Gen Surachate to work in an advisory position.
The new post, equal in rank to an assistant police chief position, was created in its previous meeting on Friday -- but the prime minister denied it was tailor-made for any officer in particular. The position was needed to map out a strategy for the police organisation, Gen Prayut explained.

Mvh isan lover

Hej

Nu är Big Joke igång igen, den här gången är det olagligt fiske han ska bekämpa, han har redan hittat 5 falskregistrerade fiskebåtar och utfärdat arresteringsorder på 18-19 misstänkta.

"Big Joke" catches 5 fishing boats falsifying nationality, illegal IUU found with government officials​

2022-01-02 12:48:39

1642427260006.jpeg

"Big Joke" wade into the docks for "counterfeiting fishing boats" breaking the IUU rules. Heavy penalties, both prison and fines of more than 67.8 million baht. Arrest warrants have been issued for 18 people, 3 boat owners and 15 subordinates. Confirm that soon there will be getting out of the dog

Mvh isan lover

Liknande trådar

A
Svar
312
Visningar
17 K
A
A
Svar
25
Visningar