Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Stööön, han har aldrig varit på grannforumet. Är det så svårt att fatta, du blandar ihop med en annan person. Jag har varit här sedan 2005 så jag vet vad som är rätt i det här fallet. Och jag har heller aldrig varit hos grannen!
Nemo blev inte avstängd eller bannad på MPR av vad jag minns?
Han lämnade forumet självmant då han tröttnade och det var för mycket klagande.
Ursäkta Boa, men du har nog inte alla ormarna i ormboet?
Och det är inte samma person som @Walter kallar nemo här. I Jules Vernes "En världsomsegling under havet" hette ubåten Nautilus kapten Nemo och det är det smeknamnet han fick av nämnde medlem. Så det har absolut inget med den lämnande personen på grannforumet att göra. Undrar om det var tydligt nog för Skogsmulle.
@Nemo är mitt eget utryck när jag kom in här. Men är inte illa ment alls. Utan väldigt facinerad av @Nemo som människa och all erfarenhet han bidrar med . Med all respekt så skall vi in't ha mobbing och utfrysning här i TS tyck jag. Alla kan vi bli lite elaka troll men med glimten.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.