Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja frågan är hur det här kommer påverka investeringarna.
Krypto kommer ju inte påverkas alls i utveckling och användande men folk får ju panik bara nåt negativt i världen sker.
Hodl som gäller men påverkar ju ens inkomst om folk paniksäljer och inte rätt månad för mig då jag har stora utgifter denna månaden och får hålla igen för vill inte ta på investeringarna.
Vi får se, Norge släppte ju på restriktionerna idag, får gå upp ett stepp i arbetssökandet.
Jobb finns väl men gå på vanlig båt innebär ju halverad inkomst mot vad man va van vid.
Ångrar dock inte att jag sa upp mig, denna tid med sonen i åldern han är har varit viktig både för mig och han.
Hade jag inte gjort det hade jag inte kommit hem än.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.