Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nä för man kan fan nästan inte se ett skit från den lilla inklämda hörnan som är avsatt för bortasupportrar i Catena arena. Jag har åtskilliga bekanta som har varit där och samtliga säger att det är skamligt dåligt. Så allt har en rimlig förklaring.
Stämningen igår var det inget fel på trots bara 5026 sålda biljetter. 1000 försvann säkert p g a Malmö FF:s match i Azerbajdzjan.
Nä för man kan fan nästan inte se ett skit från den lilla inklämda hörnan som är avsatt för bortasupportrar i Catena arena. Jag har åtskilliga bekanta som har varit där och samtliga säger att det är skamligt dåligt. Så allt har en rimlig förklaring.
Stämningen igår var det inget fel på trots bara 5026 sålda biljetter. 1000 försvann säkert p g a Malmö FF:s match i Azerbajdzjan.
Synd du har ju inte så långt från hemmet till Ängelholm och du behöver ju inte tränga in dig bland redhawksfansen.
Finns sittplatsbiljetter även på dom grönvita sektionerna.
Skön stämning på matcher är ju aldrig fel.
Jag har sett fotboll både i Italien, Tyskland och England utan att heja på hemmalaget.
Synd du har ju inte så långt från hemmet till Ängelholm och du behöver ju inte tränga in dig bland redhawksfansen.
Finns sittplatsbiljetter även på dom grönvita sektionerna.
Skön stämning på matcher är ju aldrig fel.
Jag har sett fotboll både i Italien, Tyskland och England utan att heja på hemmalaget.
Sitta bland hemmasupportrar under en bortamatch? Definitivt inte i Ängelholm! Men jag har gjort det i Scandinavium samt i Globen och det var trevligt. Men i Catena, aldrig!
Sitta bland hemmasupportrar under en bortamatch? Definitivt inte i Ängelholm! Men jag har gjort det i Scandinavium samt i Globen och det var trevligt. Men i Catena, aldrig!
Mitt lag har tagit några välbehövliga segrar nu ett gäng matcher. Tyvärr ännu en back skada i går, inte vad laget behöver. Imorgon äntligen derby mot MODO. Blir nog tufft som vanligt.
Jag går upp vid halv sex så jag får några timmars sömn utan galande tuppar, sen brukar jag ta mig en lutare nån timme på eftermiddan och innan sändningarna börjar.
Idag eller imorgon beroende på vilken dag man läser detta meddelande.
Så är det Växjö Lakers på programmet i SHL serien, alla matcher än så länge för Brynäs har gått som "varm kniv i kallt smör", så de borde inte vara stort hinder...
Idag eller imorgon beroende på vilken dag man läser detta meddelande.
Så är det Växjö Lakers på programmet i SHL serien, alla matcher än så länge för Brynäs har gått som "varm kniv i kallt smör", så de borde inte vara stort hinder...
Redhawks skall till Scandinavium idag, matchen börjar 18.00. Blir spännande! Tätt mellan matcherna nu, Linköping och HV71 kommer till Arenan på måndag resp torsdag. Hoppas på bra poängutdeoning.
Redhawks skall till Scandinavium idag, matchen börjar 18.00. Blir spännande! Tätt mellan matcherna nu, Linköping och HV71 kommer till Arenan på måndag resp torsdag. Hoppas på bra poängutdeoning.
Högmod?! HA!
Möjligen nervositet med inlägg av oro, Växjö Lakers är inget att leka med.
Så min förhoppning och önskemål är att Brynäs tar på sig byxorna åt rätt håll och ser till att skridskorna är ordentligt snörda, sen ser till att de inte kommer över på planhalva vi spelar ifrån...
Högmod?! HA!
Möjligen nervositet med inlägg av oro, Växjö Lakers är inget att leka med.
Så min förhoppning och önskemål är att Brynäs tar på sig byxorna åt rätt håll och ser till att skridskorna är ordentligt snörda...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.