Hockeysäsongen 2024 - 2025

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Gnagarna tycks aldrig ge sig.

Trots ett massivt övertag från Karlskoga under i stort sett hela matchen inklusive två perioders förlängning lyckades råttornas målvakt hjälpa dom till seger i nobelhallen.

Detta märkliga AIK som plötsligt efter halva serien vaknade till liv och lyckades ta sig till slutspel är nu ev en match från finalen om en SHL plats.
Laget tycks aldrig ge upp.
Man hämtade in ett 2-0 underläge mot Björklöven och vann avgörande matchen i Umeå Mot Karlskoga har man nu mer eller mindre blivit utspelade i 5 matcher och ändå vunnit tre av dom.

Jag befarar nu att dessa gnagare kommer att ta sig hela vägen till SHL. Jag hoppas jag har fel.

BTT

Trots ett massivt övertag från Karlskoga under i stort sett hela matchen inklusive två perioders förlängning lyckades råttornas målvakt hjälpa dom till seger i nobelhallen.

Detta märkliga AIK som plötsligt efter halva serien vaknade till liv och lyckades ta sig till slutspel är nu ev en match från finalen om en SHL plats.
Man hämtade in ett 2-0 underläge mot Björklöven och vann avgörande matchen i Umeå Mot Karlskoga har man nu mer eller mindre blivit utspelade i 5 matcher och ändå vunnit tre av dom.

Jag befarar nu att dessa gnagare kommer att ta sig hela vägen till SHL. Jag hoppas jag har fel.

BTT
Roger Melin.

BTT
Förstår inte varför målvakten hjälpte AIK till seger han ingår ju inte ens i laget.

Senast ändrad:
Torsk för luleå igår nere i göteborg men hoppas det går bättre på fredag,sedan väntar 2 matcher hemma.
Dom har ju haft tufft mot göteborgarna,men nån gång ska det ju vända och hoppas det blir nu :thumbsup:

Ikväll får vi se om Södertälje kan släcka Djurgårdens hopp om SHL för denna säsongen.

Kommer säkert att bli ett jäkla tryck i Scaniarinken.

Det var många år sedan klassiska Södertälje var i högsta serien så dom är min favorit nu att gå upp efter att Karlskoga igår förmodligen schabblade bort sina chanser.

BTT

Ikväll får vi se om Södertälje kan släcka Djurgårdens hopp om SHL för denna säsongen.

Kommer säkert att bli ett jäkla tryck i Scaniarinken.

Det var många år sedan klassiska Södertälje var i högsta serien så dom är min favorit nu att gå upp efter att Karlskoga igår förmodligen schabblade bort sina chanser.

BTT
Bara dom mäktar med att besegra råttorna i finalspelet så... Det är det absolut viktigaste!

Buddha! Hörde bön.

Screenshot_20250410-221817~2.webp

Vi visade var det "blå skåpet" ska stå.
Nu, gäller det bara att "stänga" dörren för SAIK..

@JBK.Ltd.
En Gång Brynäs - Alltid Brynäs!

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp