Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
På radiosporten pratades det mycket om att det hade beställts tusentals vita jeans som festdeltagarna skulle ta på sej som en hyllning till tror det var någon tränare eller spelare, kul grej någon som vet mer.
Får man gissa vad det blir för öl i sejdeln, stort grattis. Omark har vuxit till sig och ska sluta spela så han skulle kunna bli en bra kugge med Kruger i Djurgården
Får man gissa vad det blir för öl i sejdeln, stort grattis. Omark har vuxit till sig och ska sluta spela så han skulle kunna bli en bra kugge med Kruger i Djurgården
LULEÅ. Luleå-spelarna- och ledarna firade mitt i vimlet på stan i natt. De hyllades på scen i Stadsparken och minglade med fansen på krogen. – Det är inget halv
LULEÅ. Luleå-spelarna- och ledarna firade mitt i vimlet på stan i natt. De hyllades på scen i Stadsparken och minglade med fansen på krogen. – Det är inget halv
En sak att vinna serien, men att inte visa varför första del av segern avklarad, sen bli visad till avbytarbänken av "Dessa där"!
Visst, ont gör det! Men okej då. Grattis!
En sak att vinna serien, men att inte visa varför första del av segern avklarad, sen bli visad till avbytarbänken av "Dessa där"!
Visst, ont gör det! Men okej då. Grattis!
Nu har inte Sam Hallam många luckor kvar att fylla i VM-truppen. Det är inte många spelare från SHL med, men desto fler från NHL och några från Schweiz. Det kan bli tuffa matcher. Jag tippar på medalj för Tre Kronor men vågar inte gissa vilken valör det blir.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.