Hund i karantän.

Varje månad? Ja det är till att ha bra omsättning i firman! Är det alla backjobb som han den värdelösa svetsaren från Hägglunds lämnat efter sig?
Han hann väl inte så långt att han kunde svetsa. Han fastnade på fackexpeditionen. Kanske svetsade någon igen dörren så han inte kunde komma ut! Instängd, inlåst, kanske svetsarn är en svensk version av Nelson Mandela!

Såg nåt när vi körde till condon jag inte sett innan här, dom har öppnat ett hund cafe på Pattaya Nua.
Stod 2 hen på en konstgord gräsplätt med nåt som skulle påstås va hundar och en kaffe bar.
Som en lite rastgård där hundägarna kunde ta en kopp medans hundarna sprang runt.

Kul att du fortfarande funderar på att åka ner "igen" brodern, jag menar systern...

Mitt tips är hundpensionat hemma i Sverige för Selma. Hon kommer må bra av lite nya vyer och hund vänner.

Nej dom flesta hundpensionat i Sverige ska ha 300 kronor dygnet för att ha hunden i en bur.

Blir billigare att plocka med hunden till Thailand.

STT

Nej dom flesta hundpensionat i Sverige ska ha 300 kronor dygnet för att ha hunden i en bur.

Blir billigare att plocka med hunden till Thailand.

STT
IMG_20201201_105101.jpg
IMG_20201201_105059.jpg

Kul att höra ifrån dig igen Brodern! Vi är många som har saknat dig på forumet! Hoppas du och Selma kommer ner till Thailand snart!

Jag kan bekräfta att det fungerar att ta med sig hunden till ASQ karantän. I bifogade bilder ser du min granne i karantän från december. Han och hans fru hade med sig en liten hund. Balkongen fungerade som rastplats för man för nu inte gå ut och gå med hunden. Eventuellt vecka två då på 1h rasten men jag såg dem aldrig göra det.

IMG_20201201_105101.jpg
IMG_20201201_105059.jpg

Kul att höra ifrån dig igen Brodern! Vi är många som har saknat dig på forumet! Hoppas du och Selma kommer ner till Thailand snart!

Jag kan bekräfta att det fungerar att ta med sig hunden till ASQ karantän. I bifogade bilder ser du min granne i karantän från december. Han och hans fru hade med sig en liten hund. Balkongen fungerade som rastplats för man för nu inte gå ut och gå med hunden. Eventuellt vecka två då på 1h rasten men jag såg dem aldrig göra det.

Selma kommer inte ner förrän till nästa vinter när karantäner förhoppningsvis är borta.

Jag har inte heller någon större lust att tillbringa två veckor på ett hotelrum och särskilt inte med tanke på att Berit snarkar som den värsta luftkonditionering och jag störs av en syrsas ljud.

Minns när jag var i hembyn i Loei. Det var ganska bra tills man skulle sova sen började eländet med skällande hundar och tuppar som gal. Minns att jag var tvungen att supa ner mig rejält plus ett antal valium för att kunna sova.

STT

Så det blir lägenhet för vistelsen istället med två sovrum.

Selma kommer inte ner förrän till nästa vinter när karantäner förhoppningsvis är borta.

Jag har inte heller någon större lust att tillbringa två veckor på ett hotelrum och särskilt inte med tanke på att Berit snarkar som den värsta luftkonditionering och jag störs av en syrsas ljud.

Minns när jag var i hembyn i Loei. Det var ganska bra tills man skulle sova sen började eländet med skällande hundar och tuppar som gal. Minns att jag var tvungen att supa ner mig rejält plus ett antal valium för att kunna sova.

STT

Så det blir lägenhet för vistelsen istället med två sovrum.
Sak du supa nu åxå?

Var väl bara ett svar på vilken syn du har för djur Vill du ta åt dig så upp till dig

Såg ett hundcafe i Pattaya i förrgår, inte sett det innan men kanske inte tänkt på det.
När man svänger ner på pattayanua och första svängen till vänster vid 7/11, på hörnan där låg det ett hundcafe med en liten inhängnad gräsplätt.

Tillbaka
Topp