Hund på långfärdsbussar.

Jag tänker ju inte låta Selma springa vind för våg på soierna.

Rasta henne kan man göra i inhägnat område. Vi ska bo i lägenhet.

Sen har väl dom flesta löshundar försvunnit från gatorna. Åtminstone i Pattaya.

BTT
Hon kan ju smita iväg när ni tagit några Sang Som för mycket.
Har aldrig sett några inhägnade områden till att rasta hundar men det kanske finns.
I Pattaya´s turiststråk finns det väl inte så mycket hundar längre men ni skulle väl åka iväg med långfärdsbuss och på andra ställen finns det mycket lösspringand hundar.

Hon kan ju smita iväg när ni tagit några Sang Som för mycket.
Har aldrig sett några inhägnade områden till att rasta hundar men det kanske finns.
I Pattaya´s turiststråk finns det väl inte så mycket hundar längre men ni skulle väl åka iväg med långfärdsbuss och på andra ställen finns det mycket lösspringand hundar.

Inget att oroa sig för längre. Blir bara brodern som åker.

Selma och Berit stannar hemma.

BTT

Inget att oroa sig för längre. Blir bara brodern som åker.

Selma och Berit stannar hemma.

BTT
Då blir det nog många Sang Som och i fyllehundstadiet som undertecknad för cirka 25 år sedan under en nattvandring i Pattayanatten:laugh2::laugh2:.

fylle.jpg

Nja inte direkt.

Men ska man tillbringa tiden på ett hotellrum med att i stort sett sova och pissa och skita så varför betala 3000 baht när man kan få ett hyfsat rum för 800 baht?

Mat och sprit kan man få utanför rummet.

BTT
Det håller jag fullständigt med om, betala dyrt för ett rum man kanske är i 1 timme vaken tid är inget för mig heller, bättre att ha roligt utomhus men det var längre tid på rummet när jag var fri speleman.

BTT körde du som jägaren inte fick med kärringen till skogen, han ställde ultimatum till kärringen ok, endara följer du med eller så suger du av mig eller så får jag dunka in den i dajmkrysset. Jag ger till imorgon 04:30. Morgonen kom ok hur blir det. Tja jakten kommer inte på tal och djamkrysset kan du glömma. Ok då återstår sug jobbet. Ok så får det bli. Men va fan skrek kärringen det smakar ju skit av k.ken! Javisst fan hund jäveln vill inte följa med heller.

Tillbaka
Topp