R
Raderad medlem 8711
Gäst
Det å ha en veldressert hund i Thailand kan ha sine fordeler når man bor i et hus. Og det å anskaffe en hund er noe som jeg har vurdert lenge. Men da er det snakk om en litt større hund. Min samboer har ikke vært spesielt interessert så det har vært lite aktuelt. Og så plutselig begynte hun å mase om at jeg skulle overta en av valpene som hennes arbeidsgivers hund hadde fått. Men dette er en liten hund og jeg har "holdt stand" noen måneder nå. Så plutselig sier hun at hennes sønns samboer hadde tatt seg av en valp som eieren nesten bokstavelig talt hadde sparket ut og ikke ville ha noe mer med den å gjøre. Og hun ville at jeg skulle overta den. Det var fremdeles snakk om en liten hund og jeg fortsatte å holde stand. Men så ble tilfeldighetene det sånn at vi var i landsbyen og møtte denne hunden. Og hvem kan si nei til en sånn liten krabat. Så nå er jeg den (u)lykkelige eieren av hunden. Jeg gjettet at hunden kunne være ca. 4 måneder gammel, men en tur hos veterinæren fastslo alderen til å være 3 måneder. Og at det var en krysning mellom to store hunderaser. Så jeg fikk det som jeg ville. En stor hund. Kanskje jeg har Buddha på min side.