Rätt och fel For å ungå sykdommer , hva er best farangmat - Thaimat

 
Despite the popularity of Norwegian salmon around the world, a new survey has ranked Norwegian food as the world’s worst cuisine. The result has caused quite a stir in the country’s media.

Det kom klage i den tråden att jeg skitkaster på Sverige , Beklager , men jeg bare svarer på tiltale dere gjor om Norge , Det begynte med den norske maten , som jeg svarar på .Og det blei ikke likt av dere svenske lillebroren
 
Det är för att vi har råd.
Annat är det med folket i Norge

Det er sossane Arbeiderpartiet som styrer Norge nå . Og norbaggane låner penger til Leilighet og EL bil når renta i Banken var på 1% men nå er den på 6 % Og nå greier dei ikke betala all rente og lån i Banken , derfor står dei i matko , Mangge norbagger har en 5 til 6 miljoner i lån i banken som skal betales , Prisene på leiligheter og hus raser ned i verdi i Norge og nå kommer det på tusenvis av hus og leiligheter på tvangsauksjon i Norge , Det har vert stor prisstigning på leiligheter og hus i Norge , Og i Norge kunne ein selge bostad uten å betale skatt , Ca 20 % av bostader er til salg i Norge nå , og prisen daler ned , Så mange av dei i Matko er mangemiljonerer , dei har bostad og bil dei ikke kan betale ,
 
Det er sossane Arbeiderpartiet som styrer Norge nå . Og norbaggane låner penger til Leilighet og EL bil når renta i Banken var på 1% men nå er den på 6 % Og nå greier dei ikke betala all rente og lån i Banken , derfor står dei i matko , Mangge norbagger har en 5 til 6 miljoner i lån i banken som skal betales , Prisene på leiligheter og hus raser ned i verdi i Norge og nå kommer det på tusenvis av hus og leiligheter på tvangsauksjon i Norge , Det har vert stor prisstigning på leiligheter og hus i Norge , Og i Norge kunne ein selge bostad uten å betale skatt , Ca 20 % av bostader er til salg i Norge nå , og prisen daler ned , Så mange av dei i Matko er mangemiljonerer , dei har bostad og bil dei ikke kan betale ,
Ja det är dyrt för norrmännen som måste importera allting med den svaga norska kronan.
 
Det er sossane Arbeiderpartiet som styrer Norge nå . Og norbaggane låner penger til Leilighet og EL bil når renta i Banken var på 1% men nå er den på 6 % Og nå greier dei ikke betala all rente og lån i Banken , derfor står dei i matko , Mangge norbagger har en 5 til 6 miljoner i lån i banken som skal betales , Prisene på leiligheter og hus raser ned i verdi i Norge og nå kommer det på tusenvis av hus og leiligheter på tvangsauksjon i Norge , Det har vert stor prisstigning på leiligheter og hus i Norge , Og i Norge kunne ein selge bostad uten å betale skatt , Ca 20 % av bostader er til salg i Norge nå , og prisen daler ned , Så mange av dei i Matko er mangemiljonerer , dei har bostad og bil dei ikke kan betale ,
Svammel svammel. Du är en riktig svammelmaskin. Bottar släng er i väggen :laugh2:
 
Svammel svammel. Du är en riktig svammelmaskin. Bottar släng er i väggen :laugh2:
 
Svensker som jobber i Norge leier bolig , der leieprisen har steget nesten 10 % og kommer til å stige mye mer , Leiepris på en etta på 30 m2 ca 10.000 i månen + 10 % stigning Dette er priser i dei storste Stader i Norge
 
Nå får vi skriva litt om mat som denne tråden handla om , Kjerringen min har jobbat på Restaurang i Bangkok som onkelen hennes eigde i over 10 år , og er fantastisk flink til å lage god mat , Ho var med til Sverige flere ganger , og jeg viste ho på IKA butikken ei hylla fylt med Halfabrikat Thai+mat og Thai-krydder , Ho kjopte noe av de dei hadde , men det kunne ikke brukes , dårlig smak og mye formye salt i alt i alle thai krydder og mat dei hadde .
 
Senast ändrad:
 

Liknande trådar

A
Svar
1
Visningar
1 K
R
 
Tillbaka
Topp