I
Ideal_du_Gazaeu
Gäst
Resan fortsatte mot huvudstaden och vi stannade till och köpte lite frukter som var jättegoda och det var de jag kallade lillebror förut.300 baht per kilo men det var det värt.
Sen kom vi till Bang Na och IKEA för första gången i mitt Thailiv.
Det var stort som bara den men jag ville absolut till restaurangen för att testa maten.
Det blev fem rätter sammanlagt men jag tog 3 som ni ser med kaffe till.
Betyget blev-lingonsylten,kaffet,brunsåsen och kycklinglåret var utmärkt medans resten fick klart underkänt.Dåligt betyg då de varit verksamma mer än ett år så när gör de kvalitetskontroll på maten kan man fråga sig.Pannkakorna var iskalla och smaklösa men det räcker så då jag gillar att hitta ljuspunkter men det dröjer nog lite till.
Intressant dag men inte helt Idealisk.
Sen kom vi till Bang Na och IKEA för första gången i mitt Thailiv.
Det var stort som bara den men jag ville absolut till restaurangen för att testa maten.
Det blev fem rätter sammanlagt men jag tog 3 som ni ser med kaffe till.
Betyget blev-lingonsylten,kaffet,brunsåsen och kycklinglåret var utmärkt medans resten fick klart underkänt.Dåligt betyg då de varit verksamma mer än ett år så när gör de kvalitetskontroll på maten kan man fråga sig.Pannkakorna var iskalla och smaklösa men det räcker så då jag gillar att hitta ljuspunkter men det dröjer nog lite till.
Intressant dag men inte helt Idealisk.