Inredning i thailändska bostäder

Ja men ett himla gnidande på piano finishen :) Alla fingrar syns men det visste jag redan då jag bestämde mig.
Verkligen snyggt men lite för elegant för vår smak. Med småbarn blir det svårt att hålla pianofinishen vid liv. Har handlat en del på SB tidigare, dom har också bra service och vettiga priser.

Verkligen snyggt men lite för elegant för vår smak. Med småbarn blir det svårt att hålla pianofinishen vid liv. Har handlat en del på SB tidigare, dom har också bra service och vettiga priser.
SB säljer väl Koncepts möbler, tyckte det stod Koncept på allt när jag var där bara att dom gör design på paketförsäljning, är det inte billigare att gå till Koncept direkt och handla dom finns ju överallt?

SB säljer väl Koncepts möbler, tyckte det stod Koncept på allt när jag var där bara att dom gör design på paketförsäljning, är det inte billigare att gå till Koncept direkt och handla dom finns ju överallt?
Kan absolut vara så, det är mycket som måste kollas upp. Vi har mycket att göra nästa gång vi kommer ner.

Håller inte Index och Ikea ungefär samma prisnivå? Vad gäller inredning så gillar jag inte träsofforna som är vanliga i thailändska hem. Otroligt obekväma och dessutom dyra.

Håller inte Index och Ikea ungefär samma prisnivå? Vad gäller inredning så gillar jag inte träsofforna som är vanliga i thailändska hem. Otroligt obekväma och dessutom dyra.
Håller med angående träsofforna men de klarar väl termiter antar jag då virket är kompakt ...

Vi hade problem med och hitta soffa.
De sålde mest små soffor men hittade en som passade till slut.
Färgen fick inte heller skära sig och ville ha tyg.
Så jättestor var den inte enligt svensk standard utan mer en normalsoffa
Kostade 32 000 bath har jag för mig
Tvättmaskin Thaimodell som tål vattenavbrott kostade väl en tiondel.

P7170224.JPG

P7150212.JPG

Senast ändrad:
Vi hade problem med och hitta soffa.
De sålde mest små soffor men hittade en som passade till slut.
Färgen fick inte heller skära sig och ville ha tyg.
Så jättestor var den inte enligt svensk standard utan mer en normalsoffa
Kostade 32 000 bath har jag för mig
Tvättmaskin Thaimodell som tål vattenavbrott kostade väl en tiondel.

P7170224.JPG

P7150212.JPG
Hörru Galten, är det suggan som lagt sig i soffan?
Förlåt men det var liksom öppet mål.[emoji23]

Liknande trådar

Tillbaka
Topp