Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nu har banken vaknat , vill ha in köpekontrakt samt mina kontouppgifter ,lån mm.
verkar som om allt löser sig , tid den 29e kl 1300 , sen dra vi efter Valborg den 2 a ...
Om en halvtimme åker vi in till Thaiambassaden för att lägga in om visum , förmodligen det sista jag ansöker om i Sverige , sen blir det Thailand ......
;D ;D ;D Glömde bort Songkran , stängt måndag /tisdag så klart Thai missar ju aldrig en chans att vara ledig och äta sig feta och fina som julgrisar ..
Öppet på onsdag igen , åker in då i stället ....
Besiktigade bilen idag i stället , rent protokoll blev det , kanonbil som han får nu för en spottstyver .... en rav4 03 nybesiktigad för 35k .. måste vara rena klippet för den killen .....
Tack min gode man-
Själv kör jag en Citroen Berlingo En gammal rackare.
Jo, det var så sant. Jag har en Ford Mondeo också men del delar min son och dotter på. Jag får låna den på helgerna ibland...
Tack min gode man-
Jo, det var så sant. Jag har en Ford Mondeo också men del delar min son och dotter på. Jag får låna den på helgerna ibland...
Med all respekt Sir One , nu får jag inge karma mer från Dig men har man en Berlingo och sen dessutom en Ford , ja, då har man visat att man inget kan om bilar eller teknik ;D ;D ;D Lot Nippon som Thai säger , där har dom rätt , bästa andrahandsvärde , tillförlitliga , inge rep mm . Förstår inte att folk köper annat än Toyota och Nissan ...
;D ;D ;D Glömde bort Songkran , stängt måndag /tisdag så klart Thai missar ju aldrig en chans att vara ledig och äta sig feta och fina som julgrisar ..
Öppet på onsdag igen , åker in då i stället ....
Besiktigade bilen idag i stället , rent protokoll blev det , kanonbil som han får nu för en spottstyver .... en rav4 03 nybesiktigad för 35k .. måste vara rena klippet för den killen .....
Ramadan accepteras i Sverige. Man märker inte av den på annat sätt att en del av befolkningen inte äter så länge solen är uppe. Jäkligt kul att reta de som jag arbetar med och som är muslimer med något gott på gaffeln
Ramadan märks tydligt i Sverige, inga "Burkasoldater" på stan Och på natten såg man dessa på bevakningskamerorna när de slängde mängder av sopor i buskarna utanför porten , Oj du , nu igen ,men det är bara en återspegling av Ramadans verkninga r
Ramadan märks tydligt i Sverige, inga "Burkasoldater" på stan Och på natten såg man dessa på bevakningskamerorna när de slängde mängder av sopor i buskarna utanför porten , Oj du , nu igen ,men det är bara en återspegling av Ramadans verkninga r
Jo du....... tyvärr så är det dagens sanning ,jag har mycket att berätta om mina två år i det mångkulturella området Rinkeby .......
Inget jag kommer att sakna i Thailand , och till södra Thailand tänker jag aldrig bege mig ..... utrusta militären bättre där nere ......sjukt detta med m.....över värden .Överallt problem ... Men inte i Isaan ;D ;D ;D
Tack min gode man-
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.