Oavsett om jag skriver ut mig eller ej så är jag underhållsskyldig , även moraliskt så skall jag naturligtvis betala för min son , jag är ju inte en "smitande" Thaiman ;D ;D
Och mycket riktigt Berralund , börjar hon tjafsa så får jag kanske sänkt underhåll , inte hon utan då går skattebetalarna in med resten ... 1273 kr kommer hon att få i 7 år till , pojken har inga problem med att jag flyttar , han får komma och vill komma ner på långlov, skall bli jätteroligt ... Jo det är ett stort steg att flytta , i morgon ringer kommunens tjänsteman och skall förhöra mig om mina framtidsplaner ,, Hahaha , det skall han skita i skall han få veta , om jag skriver ut mig eller ej har han inte ett skit med att göra ... vet att hon vill ha införsel av underhållet, hon tror väl det är säkrare , kanske blir det bättre för mig , har haft en stående överföring i 7 år nu ,1300/mån ... Hon skall få skriva på ett papper att jag inte ligger efter ,samt att vi inte har några ekonomiska födringar på varandra , vet hur dom där djävla Sockärringarna kan ställa till , helt plötsligt skall dom ha retroaktivt .. då blir det process, jag hatar verkligen den instansen ,då menar jag Värmdö sockärringar .. Oansvariga och vet inte vad de sysslar med , tack vare dem höll det på att gå riktigt illa för min frus flickor , .......Men det är glömt nu stundar varma år i underbara landet på låtsas ;D