mackes
Forumveteran
"Kentbra " sa:Erkänner att det var dumt att lägga ut det här.
Men ge mig, ALDRIG. Mitt hem, mina regler.
Kent har ju faktiskt erkänt att det var oövertänkt så vi kan väl sluta hacka nu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Kentbra " sa:Erkänner att det var dumt att lägga ut det här.
"legolas " sa:Ja så var det igång igen, ledarn har sin Polly, och jag har en gubbe som upprepar sig precis hela tiden. Egentligen säger läkarvetenskapen, så skall man inte svara människor som lider av detta, när man svarar så är det som bränsle på elden, och det slutar aldrig att brinna.
Jag kan bara säga till dig lelle Ubon, korka upp, och försök ditt bästa att förstå vad jag skriver, utav alla så är det bara du och Ragnela som fattade Nada tydligen....
Visst en mans hem, och en mans regler, inget fel i det.
men att basunera ut dom på det sättet är ju bara inte så speciellt smart... Det vittnar enbart om dålig stil tycker jag!!! och inbjuder inte alls att komma och besöka.
I det läget så är det väl mycket bättre att försöka att skaffa sig riktiga polare som man trives med, och som håller den höga standard som man själv har... och kanske undvika ett sådant spektakel...
tycker jag i alla fall,
legolas
"legolas " sa:Ja så var det igång igen, ledarn har sin Polly, och jag har en gubbe som upprepar sig precis hela tiden. Egentligen säger läkarvetenskapen, så skall man inte svara människor som lider av detta, när man svarar så är det som bränsle på elden, och det slutar aldrig att brinna.
Jag kan bara säga till dig lelle Ubon, korka upp, och försök ditt bästa att förstå vad jag skriver, utav alla så är det bara du och Ragnela som fattade Nada tydligen....
Visst en mans hem, och en mans regler, inget fel i det.
men att basunera ut dom på det sättet är ju bara inte så speciellt smart... Det vittnar enbart om dålig stil tycker jag!!! och inbjuder inte alls att komma och besöka.
I det läget så är det väl mycket bättre att försöka att skaffa sig riktiga polare som man trives med, och som håller den höga standard som man själv har... och kanske undvika ett sådant spektakel...
tycker jag i alla fall,
legolas
"FA " sa:Kan förstå tanken men så där kan man inte säga till folk, då idiot förklarar man dem ju. Har man oturen att få besök av nån som inte kan bete sig med sprit i kroppen får man ta det då men tror nog att dom flesta av oss fixar det galant utan att behöva bli tillrättavisad som ett litet barn innan man ens har kommit innanför dörren.
Otroligt klumpigt uttryckt Kent.
"mackes " sa:Kent har ju faktiskt erkänt att det var oövertänkt så vi kan väl sluta hacka nu...
"Ubon " sa:Sicket dj---a snack
Kent har utryckt sin/sitt önskemål, är det så förb--- svårt att aceptera detta?
Vad är det som gör att NI inte kan umgås utan sprit i kroppen?
Kentbra."Kentbra " sa:Erkänner att det var dumt att lägga ut det här.
En fågel som är väldigt likt den på bilden finns i Sverige."Ubon " sa:Hej Kent
Vad kan detta vara?
Var in i byn en kväll och såg dessa, en mindre som någon hade i en råttfälla?
2 vuxna som kom dit och matade denna fånge genom gallret, första gången på 3 år som jag sett en som denna.
Hittade inte på innehavaren, om så vore så hade jag köpt och släppt ut,
vilket jag gjort tidigare med andra djur, inte för att det hjälper med tanke
på hur många djur som fångas.