KentBra Dagbok

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nu har min polare varit här i ett par dagar.
I morgon fyller han 47, så då får man hitta på något.
Sedan flyger han hem söndag kväll.
Ska bli skönt samtidigt som det blir lite tomt.

På tisdag är det bara tre veckor till.
VILL INTE ÅKA TILL SVERIGE

Ursäkta jag bryter in känner du igen nått på bilderna .Kallas detta ban phe egentligen ? koh sammet till höger på bilderna den äldre damens man är en mörkhyad amerikan jobbar eller jobbade som turistpolis 2008 hittade inga bilder på han just nu iaf .Låter lite som din beskrivning av stranden träffade några svenskar från Södertälje tror jag det var som bodde där varje vinter.

346.jpg

348.jpg

352.jpg

Ser ut att vara Ban phe. Den engelska polisen har man hört många historier om. Han verkade vara glad i whisky och lär ha parkerat polisbilen lite överallt. I havet, i träna och på mopeder.

Känner ingen på bilderna, men jag är inte så ofta i Ban Phe.
Lite bökigt att ta sig in dit. Bathbussarna går inte ända fram, så man måste byta och krångla.
Enklare och åka in till Rayong. En buss hela vägen för 20 bath.

Ett litet PM till att som funderar på att besöka mig.
"Jag dricker inte mycket alkohol. Har inget emot att mina gäster dricker, så länge det är med måtta och de uppför sig. Gör de inte det så åker de ut."
Det är mitt hem och mina regler som gäller, och det även om man fyller år eller nyårsafton.

Kent på Mae Rumpung Beach

"legolas " sa:
jag fattar inte hur man kan ge en karma för det uttalandet, helt befängt ju. Vem, fan vill besöka dig nu, du har ju underkänt en redan innan man kommit dit. Nä Kent du får sitta där själv då om du skall köra den stilen. jag håller mig undan har andra polare som inte börjar lipa innan man ens har kommit dit.

va fan har du såna alkisar till polare så du känner att du måste skriva och varna folk..... :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

legolas
han kanske kan behålla sina kamrater. kan du behålla dina? konstigt och oväntat uttalande från dig lego

"Kentbra " sa:
"Jag dricker inte mycket alkohol. Har inget emot att mina gäster dricker, så länge det är med måtta och de uppför sig. Gör de inte det så åker de ut."
Det är mitt hem och mina regler som gäller, och det även om man fyller år eller nyårsafton.

Vad fick dig att skriva detta Kent??? :mad: :eek:
Det var en ganska ovanlig välkomsthälsning :thumbsdown:

Legolas, du borde känna mig bättre. Sir one och mackes. Kanske onödigt skrivet.
Men då folk dyker upp och förväntar sig att man ska springa runt på barer och bjuda till höger och vänster, blir jag irriterad.
Så det är lika bra att göra det klart från början.

Med sådana vänner, behöver man inga ovänner.

polaren är fortfarande kvar. Så det kan inte varit några orimliga krav.

Alla människor är bra tills de bevisat motsatsen.

Det kanske handlar om din förmåga att säga ifrån i tid istället för att gå hem och ta ut ilskan på dina vänner.

Ok, då vet man att folk tycker här.
Ingen ide att bjuda hem "legolas" det har han ju redan påpekat, (Vem, fan vill besöka dig nu,)

Trodde inte att började dagen med att bli våldsam om du inte fick whisky klockan 8 på morgonen.
Men det är ditt liv.

Erkänner att det var dumt att lägga ut det här.

Men ge mig, ALDRIG. Mitt hem, mina regler.

Då har man grävt ner och kopplat lite plaströr till bevattningen.
Dags att dra till beachen och slappna av lite.

"Kentbra " sa:
Då har man grävt ner och kopplat lite plaströr till bevattningen.
Dags att dra till beachen och slappna av lite.

Det är inte så att du grävt ner "vattenläckande" slangar? Har funderat på det men vet inte riktigt hur jag skall göra.

"legolas " sa:
jag fattar inte hur man kan ge en karma för det uttalandet, helt befängt ju. Vem, fan vill besöka dig nu, du har ju underkänt en redan innan man kommit dit. Nä Kent du får sitta där själv då om du skall köra den stilen. jag håller mig undan har andra polare som inte börjar lipa innan man ens har kommit dit.

va fan har du såna alkisar till polare så du känner att du måste skriva och varna folk..... :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

legolas

Tycker nog att KentBra har en poäng i det han skrev, hans hem, hans regler, men om Du skärper dig Legolas så kan Du få var med här, var det inte det Du skrev angående Ubon? bara att gå tillbaka och läsa vad Du själv skrivit om andra, sådana vänner kan man vara utan, Kent kanske inte vill umgås med alkisar?
läser man din text så undrar jag om inte just Du behöver fundera på att ta en vit vecka?

"Kentbra " sa:

Kan förstå tanken men så där kan man inte säga till folk, då idiot förklarar man dem ju. Har man oturen att få besök av nån som inte kan bete sig med sprit i kroppen får man ta det då men tror nog att dom flesta av oss fixar det galant utan att behöva bli tillrättavisad som ett litet barn innan man ens har kommit innanför dörren.
Otroligt klumpigt uttryckt Kent.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp