A
Anonym
Gäst
Då var det lördag igen. Blir att titta lite på V75 hästarna som springer.
Planterade om ett par Gurkplantor igår, och satt ut dem i fullt solljus.
Det gick bra så idag (när det är lite mulet) blir det ett gäng till som åker ut.
Dags att sära på alla groddar av Tomater som börjat komma upp. Sätter om dem i boxar två och två. Får nog stå kvar på altanen (lite skuggigare) tills det kommer fler blad.
En del Pelargoner visar antydan till gröna skott, vilket är positivt.
De flesta Hibiscusen har klarat omställningen och nya blad och skott kommer i stort sett på alla.
Idag har jag även mailat ToT om mitt bredband. Det ballar ur flera gånger om dagen och jag får dra ut kontakten till routern för att få en ny anslutning. Djävligt irriterande.
Kan de inte fixa till det så blir det att byta till annan leverantör av ADSL.
Grannen har inga problem med sitt internet och har Dtac, tror jag?
Så dags att studera pållarna till i kväll.
Planterade om ett par Gurkplantor igår, och satt ut dem i fullt solljus.
Det gick bra så idag (när det är lite mulet) blir det ett gäng till som åker ut.
Dags att sära på alla groddar av Tomater som börjat komma upp. Sätter om dem i boxar två och två. Får nog stå kvar på altanen (lite skuggigare) tills det kommer fler blad.
En del Pelargoner visar antydan till gröna skott, vilket är positivt.
De flesta Hibiscusen har klarat omställningen och nya blad och skott kommer i stort sett på alla.
Idag har jag även mailat ToT om mitt bredband. Det ballar ur flera gånger om dagen och jag får dra ut kontakten till routern för att få en ny anslutning. Djävligt irriterande.
Kan de inte fixa till det så blir det att byta till annan leverantör av ADSL.
Grannen har inga problem med sitt internet och har Dtac, tror jag?
Så dags att studera pållarna till i kväll.