A
anonymous
Gäst
Mitt int körkort skickade dom till farsan var inga problem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Fixa du thai kk utan intyg från IM?"svarre " sa:Ikk kan skickas till Thailand den totala kostnaden är 370 kronor och fakturan ligger i samma brev som IKK ( Motormännen kolla hemsidan )
Jag fick mitt IKK skickat hit till Thailand nu i Juni månad 2014
Något intyg från IM med den fina stämpeln om min adress i Thailand hade jag INTE men däre emot fanns min adress på läkarintyget.
Detta är FAKTA och inga gissningar.
mvh svarre
Ja ,men då är grundregeln att, du får köra upp samt göra teoriprov."bson " sa:Fixa du thai kk utan intyg från IM?
"svarre " sa:
Tog mitt i Pattis och nog krävde dom intyg från IM alltid."Jonas " sa:Någon som fixat körkortet här i Pattaya och vet vad dom kräver för att man skall få det?
Problemet för mig är jag kan ju inte gå till immigration och få bostadsadress registrerad jag är ju turist
Vill inte leka med elden.
"glimten66 " sa:Jonas.även om man har familj i thailand så har du rätt.till trettio dagars dom andra som du pratar om har liksom du lite för.mycke.stämplar i passen
"glimten66 " sa:Du e.för.nojig.gubben.