legolas - Min berättelse - Jag flyttade till Thailand - Fråga mig vad ni vill

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"legolas " sa:
ja den grejen Kjell.t kostar här i Chaiyaphum runt 300 baht = SEK: 75:-.... har haft det fleragånger om vi nu snackar om mat eller vattenförgiftning alltså.... Nu vet jag ju inte vad Gonnorre´kan kosta att bota, men det var inte det du fick på fyllan va???

;D ;D ;D

Skrev ju att jag gick till en av de dyraste och men inte mer än 225 kr men vet andra som betalt under 500 bath i pattaya.
Trots allt låg kostnad mot andra länder men tror ni har de lägsta priserna i norr och jag var tvungen att gå till en som brukar behandla falanger med tanke på språket

"kjell.t " sa:
Skrev ju att jag gick till en av de dyraste och men inte mer än 225 kr men vet andra som betalt under 500 bath i pattaya.
Trots allt låg kostnad mot andra länder men tror ni har de lägsta priserna i norr och jag var tvungen att gå till en som brukar behandla falanger med tanke på språket
Är man gift med en offentliganställd blir det gratis sjukvård.Billigare än så blir det inte. 8)

Hej Legolas!

Jag är ny här på forumet och har precis plöjt klart din tråd. Du får en stor Karma från mig för allt du har skrivit genom åren(om jag nu lär mig hur man skickar karma).

tashidele

"Tashidele " sa:
Hej Legolas!

Jag är ny här på forumet och har precis plöjt klart din tråd. Du får en stor Karma från mig för allt du har skrivit genom åren(om jag nu lär mig hur man skickar karma).

tashidele

Tashidele

På legolas medelande till vänster(profil uppgifter) finns det en liten sak som heter "öka", tryck på den och legolas karma går upp ett steg. :thumbsup: :wai:

Jo-Be

intresant med myrorna,biter dom på en om man är ute ock går ,som våra pissemyrer i skogen,för det kan märkas rejält med ett bit från dom små liven.viste inte vad karma var för nåt,men jag skall också trycka på öka till dig legolas.ock ha det så trevligt på semesteren du ock frugan mvh karraten

Trevlig semester på dig nu, kläm ett par extra Tanduay för mig också. Hälsa Subic, jag var ju där för drygt 3 år sedan. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Grattis Lego.
Ha en skön födelsedag, tänk inte på åldern det gör jag år dej :D
Rolf

"legolas - Min berättelse - Jag flyttade till Thailand - Fråga mig vad ni vill"

Grattis på din dag hästen hoppas frugan tar väl hand om dig i dag :)

"legolas " sa:
En stilla fråga värdig de gamla Grekerna som ju tänkte på allting runt omkring dom;

Om nu ingen i familjen brydde sig om min födelsedag, betyder det i praktiken och i verkligheten att jag faktiskt inte fyllt år, och att jag faktiskt fortfarande är 60???

;D ;D ;D

Tack alla snällt av Er att skriva....
NÄ det är nog bara så att dom inte vill inse att du blir äldre.
Men det lär dom ju märka med en stigande ålder kommer alla krämpor :D

Är du bara 61?? Trodde det var 71 du fyllde! :upanddown: :upanddown:

Skämt åsido - Stort GRATTIS din gamle gnu, hoppas att du åtminstone kan fixa till en smaskig tårta till dig själv!! :wai: :wai: :wai:

"Berralund " sa:
Är du bara 61?? Trodde det var 71 du fyllde! :upanddown: :upanddown:

Skämt åsido - Stort GRATTIS din gamle gnu, hoppas att du åtminstone kan fixa till en smaskig tårta till dig själv!! :wai: :wai: :wai:

GRATTIS Lego
Gnu? trodde det var en åsna först sen sa man häst och nu gnu.
Undrar vad som är rätt? Men ha en bra dag 4 foting ;D :thumbsup: ;D

Grattis på ålders höst och jag kunde inte i min vildaste fantasi tro att du var 61 baljor ung, sist jag såg dig så var du allert som en 25 åring hehehehehehe, Ha nu en bra födelsedag och hoppas Jongyet tar hand om dig och ger dig lite äkta thaimat som rötter osv idag..

Mvh Putte

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
22
Visningar
2 K
Anonym
A

Tillbaka