Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
legolas - Min berättelse - Jag flyttade till Thailand - Fråga mig vad ni vill
Grattis i efterskott till födelsedagen! Det va la synn att jag inte visste det när jag och Linda var på besök -då hade Du säkert fått en Dalahäst! Men grattis i alla fall och hälsa familjen. Ingemar också, när Du ser honom.
Tack för berättelsen, lego. Visst är det fint på Filippinerna också och även där trevliga människor. Gemene man har inga pengar men ändå alltid ett leende att skänka. Och en stor skillnad mot Thailand är ju att dom flesta pratar engelska och att nästan alla skyltar är på engelska också förutom tagalog.
Men det landet har också sina problem, man drabbas ofta av naturkatastrofer. Tyfoner, jordskred, jordbävningar och vulkanutbrott. Du har ju en lurande siluett när du kommer till och lämnar Clarke - Vulkanen Pinatubo som orsakade den stora katastrofen vid utbrottet år 1991.
Det var ju synd, den är faktiskt ganska imponerande. Clarke fick ju evakueras vid utbottet, hade man inte gjort det i tid hade säkert dödssiffrorna varit mycket högre.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.