Jag för min del tycker att det är synd och SKAM Berralund att du sänker dig till en sådan här skitnivå, eller förstår du bara inte den svenska som skrives? Insayt skrev aldrig det ordet "BARA" som du var snäll och lade till för hans räkning. Det är ren och skärt bedrägeri att göra på det sättet som du gör.
Va fan håller ni på med, och naturligtvis så kacklar ju kycklingen vidare, alltid bussig att rusa till assistans om man kan "puckla" på någon som redan ligger ner...
Alla som är läskunniga förstår EXAKT vad insayt skrev...... Här har vi jantelagen i sin prydo, denna svenska nationalskatt som förbjuder oss själva att "bli nåt" att "vara nåt", hela vår svenska omgivning hjälper så gärna till att hålla tillbaka, och trycka ner folk med framåtanda, tillbaka ner i sina skor igen.....
insayt gör ett kanonjobb, han blev attackerad av detta "trollet", och sedan började Berralund att försvara "trollet" indirekt genom att attackera Insayt, och sedan kom kycklingen farande....
Fy i hillvitte va lea och stygga ni är Era jääkkla avundsjuka typer..... Detta skrives i min egna tråd klockan 09.17 och jag är både nykter och [¤#@@¤%] på Er mobbare, fy fasen och skäms på Er.
MVh legolas
ps. Jag behöver ingen jäävvla karma för detta inlägget, jag bjuder på det....