hahaha, nu trodde du allt "glosögat", att du var nåt på spåren va? Den du är osäker på är min fru faktiskt. Och hon är kvinna, men jag kan faktiskt säga dig att det är en kul grej runt hennes namn. Hon heter ju Yongyut, och det är faktiskt ett pojknamn.
hennes farsa som kanske inte var den smartaste i denna värld, han ville ha en son , inte en dotter. Han sket i att hon var dotter, så hon fick det pojknamnet som han redan valt ut. Lika korkad, som han var lämplig att ta hand om sin familj.
jag går på Makro, BIG C eller Tesco lotus, har glömt det där rabattkortet som ger en % på det belopp man handlar för, då kan jag uppge telefonnumret så slipper jag dras med det där kortet. När kassörskan slår in numret så kommer fruns namn upp. Kassörskan tittar undrande på mig, och DÅ vet jag att det är läge att försäkra dem om att min fru inte är en l*dyboy... Samma sak varenda jädra gång...
Säger någon att jag inte skall bry mig, så säger jag, för satan jag vill inte att folk skall tro att jag är ihop med en l*dyboy. De har ett [¤#@@¤%] minne härnere och få dem att trpo att man är bög, GLÖM DET!!!!!