Japp, jag fyllde flera av alla de tomma yoghurtar som låg där kringspridda med mitt cykelvatten åt valpen varje dag.... Men det räckte nog inte till, jag tror att de föll över och rann ut. Men det verkade i alla fall som om thai lade dit yoghurt för valpen att skölja ner det stenhårda riset med....
Usch secket slut för vilket liv som helst på jorden, att behöva dö där med nosen i en plasttallrik med stenhårt uttorkat ris, frysandes häcken av sig nu i kalla december. Han hade alltså i stort sett ingen päls alls. Den han hade ifrån början, försvann i takt med undernäringen satte in.. uschiamej vad synd...
legolas
Thai är totalt okänsliga för djur och djurs lidande , i april var jag nere hos " min hund " ,han är/var en glad brun och vit medelstor hane i sina bästa år ,passade bra in bland Svärfars andra hundar " Bobby" som han hette har alltid sen han var valp varit min hund, jag älskade den glädjen han visade då jag en gång per år kom ner till byn, han kom ihåg den snälla farangen som klappar och ger hundarna mat varje dag . När jag nu kom ner i november fanns ingen Bobby...... Han och tre andra hundar hade förgiftats av mannen som har den ena byhandeln ,detta berättade min svåger , den mannen hatar jag , varför? Jo, han gillar inte andras hundar ,hans egen hund är ok.........