Hahahaha, vilken hetta det blev i tråden

Du har nog koll på Thailand på ditt sätt Jonas men när du är hemma är du ju ledig hela tiden och bara går runt å glassar, Du behöver inte beblanda dig med ex myndigheter och sånt som ex jag måste göra som driver företag här. Byråkratin i Thailand är allt annat än bra, där är Sverige rena paradiset för där vet man iaf vad som gäller.
Jag trivs mycket bättre här än i Sverige annars hade jag naturligtvis inte bott här, men det betyder inte att det bara är toppen här, precis som att det inte betyder att allt är skit för att det finns sånt man inte gillar..
Nämn ett ställe som är 100% perfekt?
Det jag eg menade är att Thailand är långt ifrån det paradis man kan tro när man är här på en kort semester för första gången, där tror jag att även du håller med Jonas?
Ang Cambodja så tror jag faktiskt att det landet kommer starkt så småningom, har en kompis här som älskar Thailand och har bott här 6 mån/år i 15 år, han var nyligen på en tripp till Cambodja och blev helt såld, betydligt mycket billigare, finare stränder, goa tjejer mm. Några års utveckling till där och att Thailand blir dyrare och mindre vänligt så vänder det.